Moje Robótki_Frywolitki

1. Data: 2005-05-01 15:54:26

Temat: Moje Robótki_Frywolitki
Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Zamieściłam już na mojej stronie http://www.tes.foxnet.pl/tes/
wszystkie skany frywolitek z Moich Robótek, które posiadam.
http://www.tes.foxnet.pl/tes/fryw/001/frywolitki01.h
tm
http://www.tes.foxnet.pl/tes/fryw/002/frywolitki02.h
tm
W dziale "hobby" są też linki do frywolitek.
Jest nadal wzór papieża Jana Pawła II w brązach (link w dziale "hobby").
Jeśli ktoś z Was wyszyje ten obraz to proszę o pochwalenie się rezultatem.
Zdjęcie zamieszczę na mojej stronie.

Zapraszam

tes

2. Data: 2005-05-01 20:08:24

Temat: Re: Moje Robótki_Frywolitki
Od: "OPIX" <g...@f...us .tt> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <t...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.

nikt ci nie uwierzy faktycznie koty i dzieci mogą być twoje ale reszta
to na pewno nie .....ciekawe jak się ucieszą prawdziwi autorzy zdjęć .

te liście w plamy na powiększeniu rzeczywiście są oryginalne
.........mogłabyś trochę popracować nad obróbka graficzną -widać pełne
spektrum doboru barw -ramki są nawet lepsze .

dawno tak się nie rozbawiłem więcej dziabiesz nitka czy myszką
dokarmiając koty ?

Ech - gdybyś była facetem zastanawiałbym się czy te dzieci to nie
sąsiada.

--
OPIX

3. Data: 2005-05-02 14:06:55

Od: "Tes" <t...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OPIX" <g...@f...us .tt> napisał w wiadomości
> Ech - gdybyś była facetem zastanawiałbym się czy te dzieci to nie
> sąsiada.

Ech, gdybyś Ty był facetem, to powiedziałabym, co o Tobie sądzę.

tes

--
http://www.tes.foxnet.pl/tes/

4. Data: 2005-05-02 19:54:48

Od: " Anka M" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tes <t...@w...op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "OPIX" <g...@f...us .tt> napisał w wiadomości
>
> Ech, gdybyś Ty był facetem, to powiedziałabym, co o Tobie sądzę.
>

> tes
>
> --

Tes,
nie karm trola.... nie warto, niech padnie z głodu.

Ja jestem Ci bardzo wdzięczna za te skany, bo z nich korzystam ...

Anka

Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
POSZUKUJE-XXXXX
[szyd] spójrzecie na tę sukienkę !
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
EMS