Moje cudo [2 tygodnie roboty!!]

1. Data: 2006-01-26 11:04:32

Temat: Moje cudo [2 tygodnie roboty!!]
Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wlasnie w poniedzialek skonczylem po dlugiej robocie wielki obrus
ktory ma 165 cm srednicy. Ostatnie okrazenia mialy po 1300 oczek i byly
bardzo meczace!! Obrus ten mozecie zobaczyc tutaj:
http://img36.imageshack.us/img36/7742/dscn03451st.jp

I co o tym myslicie?

2. Data: 2006-01-26 11:06:29

Temat: Re: Moje cudo [2 tygodnie roboty!!]
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radocha napisał(a):
> [...]
> ktory ma 165 cm srednicy. Ostatnie okrazenia mialy po 1300 oczek i byly
> bardzo meczace!! Obrus ten mozecie zobaczyc tutaj:

Wow :)

th

3. Data: 2006-01-26 11:09:56

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-26 12:04:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Radocha* skreślił te oto słowa:

Jesteś wielka.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

4. Data: 2006-01-26 11:13:45

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dnia 2006-01-26 12:04:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *Radocha* skreślił te oto słowa:

> Jesteś wielka.

Chyba Wielki ;-) !!!!!

Dodo

5. Data: 2006-01-26 11:16:05

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radocha" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktory ma 165 cm srednicy. Ostatnie okrazenia mialy po 1300 oczek i byly
> bardzo meczace!! Obrus ten mozecie zobaczyc tutaj:

Jesteś moim idolem!!!
Dodo

A jak sobie poradziłeś z za krótkimi drutami??

6. Data: 2006-01-26 11:18:50

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-26 12:13:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *dodo* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Chyba Wielki ;-) !!!!!

Nie, nie - Radocha jest Wielka!
Jeszcze zbieram szczeke z podłogi, zwłaszcza jak pomysle o tych dwóch
tygodniach ;]

7. Data: 2006-01-26 11:20:06

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktory ma 165 cm srednicy. Ostatnie okrazenia mialy po 1300 oczek i byly
> bardzo meczace!! Obrus ten mozecie zobaczyc tutaj:

Skąd się biorą tacy faceci? Ja chcę jednego ! ;)
Serweta bossska!

--

Aga z Tychów

Mój album
http://photobucket.com/albums/b304/LadyCrochet/

8. Data: 2006-01-26 11:24:15

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie jesli chodzi o druty to kupilem dwa dodatkowo na zylce 80 cm
dlugosci i przerabialem tak ze jeden byl wpleciony w pol okrazenia, drugi
to samo a trzecim luznym przerabialem.

9. Data: 2006-01-26 11:25:02

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-26 12:24:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

Hmm, jednak rzeczywiscie mężczyzna.

TYm bardziej WOW.

10. Data: 2006-01-26 11:26:18

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robilem go równo dwa tygodnie w ten sposób że zaczynalem jak tylko wstalem
i kończylem kolo 1 w nocy z malymi przerwami na posilek oraz chwile w TV.
Praktycznie od poludnia do nocy to bylo zasuwanie przy obrusie:-))

> [...]
>

> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org
>
> nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

xxx półkrzyżyki
Za jeden uśmiech
[szydełko] kule
Nowe popcony po 300 pkt każdy