Moje cudo [2 tygodnie roboty!!]

11. Data: 2006-01-26 11:46:24

Temat: Re: Moje cudo [2 tygodnie roboty!!]
Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko pozazdrościć, wspaniały obrusik. Moje gratulacje !!!!!!!!
Władzia

12. Data: 2006-01-26 11:47:06

Od: Agnieszka R <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No brak mi słów... dwa tygodnie, taki kawał roboty i to jeszcze męskimi
dłońmi... chylę czoła...

Agnieszka R

13. Data: 2006-01-26 11:47:12

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd się biorą tacy faceci? Ja chcę jednego ! ;)
> Serweta bossska!
>
> --
>
> Aga z Tychów

Aga podpisuje się , ja też chce takiego faceta ;)
AnnaSz

14. Data: 2006-01-26 12:59:33

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest się czym pochwalić:))
Moje szczere gratulacje!!!
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

15. Data: 2006-01-26 13:00:23

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaSz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Aga podpisuje się , ja też chce takiego faceta ;)
> AnnaSz

Obrus odlotowy!!!!

A a propos faceta to ja nie chcę takiego ;-))))))))))) za duża
konkurencja...........

Hejka
Sinka

16. Data: 2006-01-26 13:01:44

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sinkag napisał:
> [...]
>>

> Obrus odlotowy!!!!
>
> A a propos faceta to ja nie chcę takiego ;-))))))))))) za duża

jejku jaki piekny obrus,i to rekami faceta....och te rece ;)
kasias

17. Data: 2006-01-26 13:11:53

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radocha wrote:
> Witam wlasnie w poniedzialek skonczylem po dlugiej robocie wielki
> obrus ktory ma 165 cm srednicy. Ostatnie okrazenia mialy po 1300
> oczek i byly bardzo meczace!! Obrus ten mozecie zobaczyc tutaj:
> http://img36.imageshack.us/img36/7742/dscn03451st.jp
>
> I co o tym myslicie?

Czy mi sie wydaje, czy on jest jakis nierowny?

:P Oczywiscie zartuje, przepiekna robota. I sam wzor tez piekny.

Zazula

18. Data: 2006-01-26 13:14:04

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Czy mi sie wydaje, czy on jest jakis nierowny?

A ze dywan nierowny, to nie zauazylas? ;)

> :P Oczywiscie zartuje, przepiekna robota. I sam wzor tez piekny.

:P

th

19. Data: 2006-01-26 13:14:38

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BOSKA serweta!!!

Ja poproszę dokładne namiary na włóczkę/nitkę, i schemat (o ile to możliwe)

--
Dziunia
d...@p...onet.pl

20. Data: 2006-01-26 13:14:54

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutna rewelacja! Puchnij z dumy, bo Ci się należy!

Joe

xxx półkrzyżyki
Za jeden uśmiech
[szydełko] kule