Re: Moje młodsze dziecko :-)

From: "Pe-Korn" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Moje młodsze dziecko :-)
Date: Sat, 26 Apr 2008 22:59:51 +0200

Użytkownik "rzeczy pierwsze"

> Jedyne co ogólnie wiadomo, to że po urodzeniu dziecka tak bardzo zmieniają
> się priorytety jego rodziców, że przestają być porównywalne.
> Dziecko może stanowić największą wartość dla ciebie i dla innych ludzi,
> ale to wcale nie oznacza, że priorytety pozostałych nie są zróżnicowane.
> Uważam, że psychologia to nauka empiryczna, zajmująca się badaniem
> mechanizmów i praw rządzących zjawiskami psychicznymi oraz zachowaniami
> człowieka i jego potomstwa, ale wysyłanie linków na grupę do zdjęć swoich
> dzieci nie bardzo podpada mi pod tą definicję.

Przeciez to tylko LINKI i nikt nie zmusza nikogo aby w nie klikac.
Uwazasz ze nie ma takich, ktorzy chetnie wlasnie zerkna z ciekawosci?
Dlaczego chesz narzucac wlasne wzorce estetyczne na te grupe?
Gdyby Ikselka wklejala te zdjecia tutaj na grupe bezposrednio i gdyby to
zajmowaly mase bajtow, moglbys protestowac, a tymczasem w tym przypadku twoj
protest i twoje zgorszenie swiadcza jedynie zle o tobie samym.
Zreszta ona sama powiedziala, ze nie jest pewna, czy dobrze zrobila, ze
wrzucila te linki.
Ja rowniez uwazam, ze nie nalezy z roznych powodow zamieszczac w internecie
zdjec dzieci ale to jest moje zdanie. Kazdy moze miec swoje zdanie.

> Ponadto uważam, że nie spodobała ci się wypowiedź newcasta, więc dałeś
> upust zdenerwowaniu ubliżając newcastowi od durniów i to jest tutaj cała
> twoja psychologia.

Bo przekroczyl granice dobrego tonu i chamstwo trzeba nazywac po imieniu.

> Więc panuj nad emocjami, bo to różni ciebie od zwierzęcia, a nie zdolność
> do posiadania i wychowania potomstwa.

Emocje sa po to, aby je hamowac gdy zachodzi potrzeba, a nie dlatego, ze ty
masz inne zdanie.
Ludzie bez emocji to poł-ludzie.

Pe-Korn