Moje robotki 6/1997

1. Data: 2002-03-27 19:51:17

Temat: Moje robotki 6/1997
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bedac w Kameleonie, o czym juz wspominalam, wdepnelam do ksiegarni i
znalazlam troszeczke wyjatkowo starych gazetek :) A teraz postanowilam
zrobic dobry uczynek i zeskanowalam swoj zakup - jest w katalogu z
dzisiejsza data - mi sie szczegolnie podobaja obrazeczki z ostaniej strony
- plik 10.jpg - dla nich w sumie kupilam ta gazetke - za cale 60 groszy
:))) Jak ktos chcialby schematy do czegos co tam wrzucilam to zeskanuje :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-27 21:12:30

Temat: Re: Moje robotki 6/1997
Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> napisał(a):
> [...]
> :))) Jak ktos chcialby schematy do czegos co tam wrzucilam to zeskanuje :)

Ja tez chce tak za 60 gr, ja tez... ;) Ale w 3miescie sie z takowym miejscem
nie spotkalam... a szkoda, oj szkoda...
Wlasnie sciagam, zaraz przejrze i jak cos to pozwole sobie skrobnac slowko
:)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-27 21:23:39

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"AtaBe" <a...@o...pl> :

> [...]
> miejscem nie spotkalam... a szkoda, oj szkoda...
> Wlasnie sciagam, zaraz przejrze i jak cos to pozwole sobie skrobnac

Niestety nie bylo duzego wyboru tych starych gazetek - wiecej bylo
kuchenntych niz robotkowych :) Zeskanowalam gazetke jak leci - uwazam, ze
daleko jej do dobrej, za bardzo nie ma w czym wybierac, ale czyms sie
podzielic chcialam :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-27 22:26:17

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> napisał(a):
> [...]
> kuchenntych niz robotkowych :) Zeskanowalam gazetke jak leci - uwazam, ze
> daleko jej do dobrej, za bardzo nie ma w czym wybierac, ale czyms sie

Przejrzalam i bardzo ladnie bym prosila o zaserwowanie na serwerek schematow
z pliku 10.jpg (faktycznie fajniutkie) i o te dwa schemaciki z papiezem.
Oczywiscie sie zupelnie nie spieszy :)
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-27 22:58:23

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"AtaBe" <a...@o...pl> :

> Przejrzalam i bardzo ladnie bym prosila o zaserwowanie na serwerek
> schematow z pliku 10.jpg (faktycznie fajniutkie) i o te dwa schemaciki
> z papiezem. Oczywiscie sie zupelnie nie spieszy :)

Jak zdaze to jutro zeskanuje, a jak nie zdaze to po swietach jak wroce :)
A zreszta, moze jeszcze dzisiaj :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-27 23:59:29

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> :

> Jak zdaze to jutro zeskanuje, a jak nie zdaze to po swietach jak wroce :)
> A zreszta, moze jeszcze dzisiaj :)

Wrzucilam, tam gdzie sa zdjecia :) Nie wiem tylko co bedzie z tego jak to
sie wydrukuje :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-28 06:02:13

Od: "Aisa" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez chce tak za 60 gr, ja tez... ;) Ale w 3miescie sie z takowym
miejscem
> nie spotkalam... a szkoda, oj szkoda...

Witam :)
A ja spotkałam się :)) W Gdańsku Głównym w przejściu podziemnym przy
peronach można było kupić jeszcze 2 tygodnie temu, stare czasopisma.
Przyznaje się, że widziałam tylko to w biegu i nawet nie mogłam postać i
pogapić się co tam mają, bo bardzo mi się spieszyło. A i przy okazji
donoszę, że w Olsztynie Głównym na dworcu też można było coś takiego kupić i
tam na pewno były czasopisma z robótkami, ale niestety tam byłam w grudniu i
jeszcze wtedy nie połknęłam bakcyla robótkowego.

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-03-28 07:26:12

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam na pewno były czasopisma z robótkami, ale niestety tam byłam w grudniu i
> jeszcze wtedy nie połknęłam bakcyla robótkowego.

Tez widzialam to stoisko, oni sa tam w chyba codziennie, ale jakos nie udalo mi
sie zauwazyc niczego z robotkami... ale rowniez czas mnie gonil, a ludzik,
ktory tam obslugiwal byl zajety innym klientem, wiec sie nie dopytywalam... ale
moze dzis sobie tam podjade i po drodze do empika zatrzymam sie tam na dluzej.
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-28 09:41:40

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7tcp0$jpq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> nie spotkalam... a szkoda, oj szkoda...
> Wlasnie sciagam, zaraz przejrze i jak cos to pozwole sobie skrobnac slowko

To Ty z 3miasta, a nie z Wroclawia? Witaj!!!
Elzbieta z Rumi, ale gdanszczanka z dziecinstwa, mlodosci i calego serca :)

1. Data: 2002-03-28 10:40:52

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7uoju$23$...@n...tpi.pl...

> [...]
> >
> To Ty z 3miasta, a nie z Wroclawia? Witaj!!!
> Elzbieta z Rumi, ale gdanszczanka z dziecinstwa, mlodosci i calego serca

Zaraz się okaże, ze Trójmiasto rónie silne co Warszawka w liczbę :)

Wkn z Gdańska

Druk schematu z Anny
Serwer - data
Swietnego Indianina