Moje robotki (duza wiekszosc)

1. Data: 2008-05-21 22:17:29

Temat: Moje robotki (duza wiekszosc)
Od: "radocha" <r...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przedstawiam wam album moich wyrobow szydelkowych i drutowych.
http://radochaa.fotosik.pl/albumy/437394.html

Jak wam sie podobaja??
Zdjecia mozecie rowniez komentowac, a takze oceniac.
Licze ze tetamt sie rozwinie,
Pozdrawiam, RADEK

2. Data: 2008-05-22 06:25:27

Temat: Re: Moje robotki (duza wiekszosc)
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radocha" <r...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
> [...]
> http://radochaa.fotosik.pl/albumy/437394.html
>
> Jak wam sie podobaja??
> Zdjecia mozecie rowniez komentowac, a takze oceniac.

Piękne. Bardzo podobają mi się tego rodzaju wyroby i nawet myślałam nauczyć
się tej techniki,
ale na razie jest to w sferze planów.

Pozdrawiam Krycha.

3. Data: 2008-05-22 08:11:41

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

radocha pisze:
> [...]
> http://radochaa.fotosik.pl/albumy/437394.html
>
> Jak wam sie podobaja??
> Zdjecia mozecie rowniez komentowac, a takze oceniac.

Wspaniale, zwlaszcza te na drutach robia wrazenie. Gratulacje
Grazyna

4. Data: 2008-05-22 14:18:49

Od: "OlaP" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://radochaa.fotosik.pl/albumy/437394.html
>
> Jak wam sie podobaja??
> Zdjecia mozecie rowniez komentowac, a takze oceniac.

Świetne. Zwłaszcza te wykonane na drutach
Pozdrawiam
OlaP

5. Data: 2008-05-26 07:24:20

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 00:17, "radocha" <r...@o...pl.WYTNIJ.TO> wrote:
> [...]
tml

> Jak wam sie podobaja??
> Zdjecia mozecie rowniez komentowac, a takze oceniac.

Jestem pod wrażeniem, te drutowe cudeńka są prześliczne. Sama
chciałabym umieć robić coś tak ładnego. Ela

6. Data: 2008-06-05 04:47:06

Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pod wrażeniem :) Prześliczne serwety i oryginalne wzory. Aż miło
popatrzeć.
Pozdrawiam, Kasia.

xxx DMC ; dzieciece
xxx M. Powell