Re: Moje szybkie ciasto - (makowe)

1. Data: 2000-09-05 10:47:16

Temat: Re: Moje szybkie ciasto - (makowe)
Od: Witek J <j...@b...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
Ja czasami stosuje dosc prosty przepis i bardzo łatwy do wykonania.

Składniki
5 jajek
1 szklanka cukru
1 szkl. maki
1 szkl. maku (niemielonego)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
jeden zapach (cytrynowy, migdałowy)
1 paczka margaryny
Wszystko (oprócz margaryny) wrzucam do miksera i mieszam. Równocześnie
roztapiam margarynę i nie przerywając mieszania powoli wlewam do ciasta.
Całą masą następnie należy umieścić w formie (najlepiej o prostokatnej
podstawie), natłuszczonej i lekko obsypanej mąką. Piec 45 minut w tem.170-175.

Zachęcam, naprawdę dobre.
Witek

1. Data: 2000-09-22 13:11:34

Od: j...@m...com.pl (justy) szukaj wiadomości tego autora