Monga - nielegalne

1. Data: 2002-06-11 09:52:12

Temat: Monga - nielegalne
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, że Monga się trochę ukryła, bo sprawa nadawała się do prokuratora. A
może nadal sie nadaje?...

Karpik

1. Data: 2002-06-11 10:13:26

Temat: Re: Monga - nielegalne
Od: "Ciekawska" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dobrze, że Monga się trochę ukryła, bo sprawa nadawała się do prokuratora.
| może nadal sie nadaje?...
|

| Karpik

Straszysz, czy zamierzasz nadać sprawie bieg i zostawić bidulki bez wzorków?

Ciekawska

1. Data: 2002-06-11 10:27:16

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze, że Monga się trochę ukryła, bo sprawa nadawała się do prokuratora.
> może nadal sie nadaje?...
>
> Karpik

Coż, widać ludzie w Kaliszu znowu się nudzą. A już było tak przyjemnie,
cicho i bez fermentów.
Przydałoby sie jednak błysnąć inteligencją i ukryć to swoje IP:
213.25.233.189 czyli pa189.kalisz.sdi.tpnet.pl.
Czyżby szykowała się powtórka z rozrywki ??

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-11 10:42:46

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest takie powiedzenie "w to się wierzy, co się widzi"

Pudło kobietki!
I to Wy inteligencją za dużą nie grzeszycie

Powodzenia
Karpik

1. Data: 2002-06-11 11:47:57

Od: "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<Mysle, że niepotrzebnie dyskusja przeradza się w jarmark.
Chyba nie o to chodzi.
Mam nadzieje, że wszystkie (scy) stoimy murem za Moniką.
Po co to straszyć, jeśli się samemu nie jest czegoś pewnym.
Chyba najlepiej nie zabierać głosu, a jesli ostrzegać, to chyba człowiek
znający się na etykiecie, potrafiłby znaleźć (prosty, zresztą) sposób
aby nie pisać o tym na forum. Mieszajmy, ale tylko cukier w filiżance, jesli
kto słodzi.
Mira (Wrocław) >

1. Data: 2002-06-11 11:51:07

Od: "Renata" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest takie powiedzenie "w to się wierzy, co się widzi"
>
> Pudło kobietki!
> I to Wy inteligencją za dużą nie grzeszycie
>

> Powodzenia
> Karpik

Cóż, myślę że stratą czasu i energii, nie mówiąc już o dobrym humorze, jest
przejmowanie się takimi właśnie uwagami. Zawsze znajdują się gdzieś ludzie,
którzy po prostu uwielbiają prowokować, denerwować, robić zamieszanie.
Najczęściej są to osoby niezrealizowane, zakompleksione lub po prostu
nieszczęśliwe. A kogoś kto nie ma w sobie spokoju i sympatii do ludzi i
świata te właśnie cechy bardzo drażnią. Kiedy okazało się, że dostęp do
serwera został ograniczony myślałam, że to zbytnia ostrożność, ale już
zmieniłam zdanie. Nie tak dawno naszła mnie taka refleksja, że osoby
"robótkujące" są spokojne i nieskore do kłótni - na co dowodem miała być
atmosfera na tej liście. Teraz nie wiem, czy powinnam zmienić zdanie czy to
może raczej Karpik wcale nie jest osobą "robótkującą".
Pozdrawiam i życzę wszystkim uśmiechu i pogody ducha (bo za oknem -
przynajmniej w Krakowie - bardzo ponuro).
Renata KK

1. Data: 2002-06-11 11:52:43

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-11 11:54:05

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i życzę wszystkim uśmiechu i pogody ducha (bo za oknem -
> przynajmniej w Krakowie - bardzo ponuro).
> Renata KK

nooo, nad morzem też ponuro, szaro i leje, może by kto parasol na drutach
wydziergał, hihi :)

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2002-06-11 11:57:59

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hurra skończyłam śpioszki. Następnym razem się zastanowię zanim się wezmę za
taki wzorek. Niby to maleństwo i same części to migiem, ale jak mi potem
kazali toto marszczyć ... No nic zaraz przyszywam guziczki i następny etap
buciki :)))

A jak tam wasze robótki?

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-11 12:27:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Jun 2002 11:52:12 +0200, <k...@p...onet.pl> wrote:

>Dobrze, ?e Monga si? troch? ukry?a, bo sprawa nadawa?a si? do prokuratora. A
>mo?e nadal sie nadaje?...
>

>Karpik

Monga?? jaka Monga??

Krysia

K.T. - starannie opakowana

Skróty angielskie ze schematów dla szydełka
glupia skrzacina prosi o pomoc
Jak sie dostac do Birmingham w Anglii [OT ;)]
haft florencki
Kobiece_pomysly