Monogamia człowieka to mit

121. Data: 2009-05-29 12:36:35

Temat: Re: Monogamia czlowieka to mit
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gvok48$pmf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Nie wiem. Nic z tego, co napisałam, nie znajduje się w Ossolineum.
>
> Qra

To prawda - zdanie zacytowane z Ksiąg Henrykowskich - znajdują się one w
archiwum archidiecezjalnym.

122. Data: 2009-05-29 13:16:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 13:50:29 +0200, Vilar napisał(a):

> Dekonstuktywizm inteligencji?

Dostosowanie inteligencji do technologii - proporcjonalność odwrotna...

123. Data: 2009-05-29 16:43:43

Temat: Re: Monogamia człowieka to mit
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 11:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
00yqo.googlegroups.com..

> Nie interesują mnie z założenia takie "dywagacje". Wypowiadam się nt.
> konkretnego przypadku opisanego przez Ciebie.

Jakie dywagacje? To sa opinie naukowca, zajmujacego sie zagadnieniem
od kilkudziesieciu lat.

124. Data: 2009-05-29 16:51:20

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 11:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> OK, wyjaśnię niepoetycznej księgowej: jeśli napiszę "Wszystkie Pauliny to
> głupie cipy" - poczujesz się dotknięta lub przynajmniej pomyslisz, że
> generalizuję, bo przecież Ty jesteś oczywistym logicznym wyjątkiem? No,
> chyba że też uważasz się za głupia cipę.
> :->

Gdzie bylo jakiekolwiek generalizowanie zjawiska. Nikt, i nigdzie nie
uogolnial problemu. Podany zostal jednostkowy przypadek!!!!!
"uważasz się za głupia cipę." czy slabszy dzionek?

125. Data: 2009-05-29 16:57:01

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 12:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mój łoży na swoje własne dwa dorobki - podobne do niego jota w jotę. A
> nawet gdyby nie były podobne (wolalabym, fakt, aby były podobne bardziej do
> mnie, choć i tak są piękne), to nie mielibyśmy tych problemów: to tylko
> kwestia uczciwości i traktowania swego(!!!) życia poważnie :->

I posuwa panienki na boku. Bo jakos musi odreagowac zycie z taka tepa
stara dupa
Co mnie mnie obchodzi Twoj stan rodzinny? Ale jak chcesz tak bredzic,
to voila.

J-23 itede

126. Data: 2009-05-29 16:58:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> ale oczywiście bywało, że innych słówek też nie "lubiałem"

A mnie wzdraga na "lubiałem".

Ewa

127. Data: 2009-05-29 17:00:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> stadiony potrzebne, ale je zawsze można zbudować a Ossolineum jest jedyne i
> niepowtarzalne.

Pięknie odnowione we Wrocku.

Ewa

128. Data: 2009-05-29 18:11:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> A mnie wzdraga na "lubiałem".

A myślisz, że dlaczego tego użyłem? :)
To chyba też księżulkowe. W każdym razie pasuje do "wartałoby" i
"oglądnąć".

Jak już tak daleko sięgam pamięcią, to z kościółka pamiętam jeszcze
"Móglmy się!" :D

Saulo

129. Data: 2009-05-29 18:49:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> [...]
> "oglądnąć".
>
> Jak już tak daleko sięgam pamięcią, to z kościółka pamiętam jeszcze

"umiłowani bracia i siostry" - jeden z księży ZAWSZE tak zaczynał,
śpiewnym, przeciągłym i słodkim tonem.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

130. Data: 2009-05-29 19:02:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> A myślisz, że dlaczego tego użyłem? :)

Chciałeś mi urządzić lekkie trzęsionko? ;)

> To chyba też księżulkowe.

Eee, ja to nagminnie zaczęłam słyszeć dopiero we Wrocku, głównie od
przyjezdnych z okolicznych miasteczek.

> Jak już tak daleko sięgam pamięcią, to z kościółka pamiętam jeszcze
> "Móglmy się!" :D

Muszę mocno sięgnąć pamięcią, bo z kościółkiem nie kojarzą mi się żadne
błędy językowe, co najwyżej dziwaczna intonacja i połykanie końcówek.

Ewa

Narkotyki
Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!