Monogamia człowieka to mit

391. Data: 2009-06-02 19:33:54

Temat: Re: Monogamia czlowieka to mit
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
news:h03tl3$kbe$3@atlantis.news.neostrada.pl

[...]
> Trochę szacunku dla czyjejś pracy hrabianko z odzysku.

Z naboru.

Saulo

392. Data: 2009-06-02 19:44:35

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> Z naboru.

Jeśli ten nabór był przy zachowaniu prawa zamówień publicznych, to cofam
swoje słowa. Wygrała w konkursie.

--

Paulinka

393. Data: 2009-06-02 19:47:55

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ten nabór był przy zachowaniu prawa zamówień publicznych, to
> cofam swoje słowa. Wygrała w konkursie.

Z naboru, bo nabrała się na automatyczną hrabiańskość ;)

Saulo

394. Data: 2009-06-02 19:53:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Z naboru, bo nabrała się na automatyczną hrabiańskość ;)

Jaki to prosty klucz do szczęścia.

--

Paulinka

395. Data: 2009-06-02 20:21:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Jun 2009 08:17:09 +0200, Qrczak napisał(a):

> To naprawdę wspaniale, że odeszłaś ze szkoły. Inaczej też musiałabyś być
> nienormalna.

Już prawie zaczęłam. Znormalniałam jednak i zajęło mi to mnóstwo czasu.

396. Data: 2009-06-02 20:22:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Jun 2009 08:18:59 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Bo widzisz, są różne miłości. Trudne też.

Miłość jest albo jej nie ma. Na kazdym kroku widać było obłudę.

397. Data: 2009-06-02 20:24:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Jun 2009 10:22:35 +0200, medea napisał(a):

> Ale to nie ta siostra bita przez męża?

Ależ ta. Tylko po paru latach jemu to przestało wystarczać. Ten typ tak ma.

398. Data: 2009-06-02 20:24:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:39:20 +0200, Vilar napisał(a):

> Twoje zdanie jest uwarunkowane lokalnie XLko.
>
> Znam 3 nauczycieli. Dwoje jest genialnych, a trzecia osóbka czym prędzej
> powinna zmienić pracę, bo męczy się i ona, i jak podejrzewam jej
> podopieczni.
>
> M.

Ja znam ok. 100. na te 100 osób może 3-4 osoby to ludzie z pasją - reszta
to po prostu pomyłka.

399. Data: 2009-06-02 20:25:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:52:49 +0200, Vilar napisał(a):

> Obiecałaś! A poniżej co? :-)))
>
> M.

Cytaty :-D

400. Data: 2009-06-02 20:26:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:55:44 +0200, Vilar napisał(a):

> Xlko, czy ty zakładasz, że jesteś jedyną osobą na świecie, żyjącą w udanym i
> spełnionym związku????????

Czy ten wniosek wysnułaś z zacytowanego mojego zdania? - zaiste, ciekawe.

Narkotyki
Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!