Monogamia człowieka to mit

81. Data: 2009-05-29 10:23:25

Temat: Re: Monogamia człowieka to mit
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 12:21:03 +0200, Panslavista napisał(a):

> do
>
> Tu jeden taki poważnie twierdzi, że powaga, ale wcale tego nie widać.

Alleocsssochchchcozzzziii...?

82. Data: 2009-05-29 10:25:10

Temat: Re: Monogamia czlowieka to mit
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pwnie lubisz się też "odziewać" i buty "wzuwać" i "zzuwać"?
> :-)

Lubię rozdziewać. Bawi mnie Maruda, która zamiast dodawć cztery łyżki dodaje
cztery łyżek - bo tak koło Niska mówią. Moja teściowa mówi naładuj zamiast
napraw - jakie to piękne i polskie jest "ładzić"... Całe swoje dorosłe życie
ładziłem...

83. Data: 2009-05-29 10:26:13

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> Zastanawia mnie fiksacja obserwatorska niektórych zawężona jedynie do
> księży. Raczej w tym zawężeniu należałoby szukać twojego problemu, bo
> na pewno nawet w najbliższej rodzinie zdarza Ci się słyszec różne
> "słówka" warte awersji.

odwal się małpo od mojej najbliższej rodziny

co do księży, widocznie proste słówka odzwierciedlały proste główki (w
tamtym konkretnym czasie i miejscu)

ale oczywiście bywało, że innych słówek też nie "lubiałem" - np.
mazowieckiego 'na dworzu' :)

saulo

84. Data: 2009-05-29 10:26:46

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

[...]
> Gdybyś widział z profilu także mojego TŻ, byłoby Ci znaaaaacznie
> łatwiej powiedzieć :-D

dawaj :)

saulo

85. Data: 2009-05-29 10:31:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pwnie lubisz się też "odziewać" i buty "wzuwać" i "zzuwać"?

No akurat nie, ale uwielbiam "obuj buciki i ubierz ubranko" by Tym.

M.

86. Data: 2009-05-29 10:33:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cztery łyżek - bo tak koło Niska mówią. Moja teściowa mówi naładuj zamiast
> napraw - jakie to piękne i polskie jest "ładzić"... Całe swoje dorosłe

Jadłem trześnie, kąpałem się w buniorkach, łaziłem po paryjach, brusiłem
kozik na brusie. Robiłem tez to, co zastało zapisane w pierwszym (ocalałym)
tekście podanym w języku polskim:
"Dajć żono, pobruszę, a ty pocziwaj..."

--
Cudowna kobieta to taka, która nie wymaga cudów.

87. Data: 2009-05-29 10:33:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 12:26:13 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> odwal się małpo od mojej najbliższej rodziny

No widzisz - i od razu widać, że często sie w niej używa słów "odwal" oraz
"małpo" - to ja już wolę księdza, który mówi "wartałoby" :->

> co do księży, widocznie proste słówka odzwierciedlały proste główki (w
> tamtym konkretnym czasie i miejscu)
>
> ale oczywiście bywało, że innych słówek też nie "lubiałem" - np.
> mazowieckiego 'na dworzu' :)

A ja krakowskiego "wyjść na pole" zamiast "na dwór", "na zewnątrz".

88. Data: 2009-05-29 10:34:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej "obuj lakierki i ubierz palto", jeśli już.

--
CB

89. Data: 2009-05-29 10:34:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 12:26:46 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
>
> [...]
>
> dawaj :)

Nie dam. Nie publikuję jego zdjęć ponad to, co kiedyś w NK.

90. Data: 2009-05-29 10:34:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 12:31:28 +0200, Vilar napisał(a):

> No akurat nie, ale uwielbiam "obuj buciki i ubierz ubranko" by Tym.

Nie no, to akurat też uwielbiam :-D

Narkotyki
Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!