Re: Montaż szafek kuchennych na listwie montażowej ?

From: "rokko" <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Montaż szafek kuchennych na listwie montażowej ?
Date: Thu, 14 Apr 2005 13:39:27 +0200

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
news:20050414122840.163086cb.sierpNO@spam.sierp.net.
..

> tak musi byc
> jezeli dolna krawedz ma sie opierac np. o kafelki (glazura miedzy
> dolnymi a gornymi szafkami), to jakby tak nie bylo - szafki wisialy
> by krzywo

a jeśli nie ma się opierać ? tzn. dolna krawędź szafek ma być ponad
kafelkami ?
to lepiej podłożyć coś na krawędzi, żeby "odstawało równo" ? czy nie lepiej
cofnąć haczyk do wnętrza szafki (kompensując tym prawie całą głębokość
haczyka) ?

podkreślam, że chodzi mi także o to, jak to wygląda wizualnie - czy nie ma
się np. wrażenia, że szafki zaraz runą do kuchni ?

a i jeszcze jedno - czym najlepiej zrobić te wycięcia w narożnikach w płycie
spilśnionej na tyle szafki ? Metodą "stu małych nacięć nożem" ?
Czy może jakimś brzeszczocikiem ?

rokko