Mordowanie.

1. Data: 2003-12-11 17:23:25

Temat: Mordowanie.
Od: "alex" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już wcześniej wspominali o snach, mnie się śnią same makabryczne rzeczy.
Jak komuś podcinam gardło półtora metrowym tasakiem tasakiem. A najlepsze jest
to jak kogoś zrzucam ze schodów. Dlaczego tak jest ?

1. Data: 2003-12-11 17:47:12

Temat: Re: Mordowanie.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> to jak kogoś zrzucam ze schodów. Dlaczego tak jest ?

Bo się boisz.

Nie masz zaufania do świata, ludzi.
I to, strasznie się boisz.

Pytanie, komu robisz te krzywdy?

ett

1. Data: 2003-12-11 17:48:15

Od: "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alex <a...@a...pl> napisał(a):

> A najlepsze jest to jak kogoś zrzucam ze schodów. Dlaczego tak jest ?

Nie mam pojęcia.
Moim zdaniem najlepsze jest to, jak kogoś wyrzucam za okno.

Darek.

1. Data: 2003-12-11 17:55:39

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> to jak kogoś zrzucam ze schodów. Dlaczego tak jest ?

To NTG,
idź na psychologia.sny.
Edyta

1. Data: 2003-12-11 17:55:41

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "alex" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

'kalka'?

Odrywasz nam klientów :-))
Logicznie :-)
psychologia.psy
należą do ... psychologia.
bo bez nich niema ani eTa, ani Edytki :-)

Nie rób nam tego :-))

ett

ps. Są sny, które nie wszystkim się śniły,
piękne, bajkowe, szalone, etc.
szkoda je przekierować na psy.
:-)

1. Data: 2003-12-11 20:33:59

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" w news:brab4v$e6f$1@news.onet.pl...
/.../

> ett
>
> ps. Są sny, które nie wszystkim się śniły,
> piękne, bajkowe, szalone, etc.
> szkoda je przekierować na psy.
> :-)

A'propos psyhologia...
Niedawno widziałem takie słowo w jednym z postów, hihi.
Może więc wyjaśnię przy okazji...

Psyhologia to, jak sądzę, nauka o holowaniu obiektów względnie ruchomych,
przez psy. Sam widziałem jak wprowadzana jest w zycie w okolicach zamku.
Pies był dość potężny i wbiegnięcie przezeń na szczyt wzgórza wraz z uczepioną
na holu osóbką płci niewieściej, nie sprawiało mu żadnych kłopotów.
Aktualnie testowany jest system sterowania psyholem, gdyż, póki co, więcej
kłopotów ma holowana niewiasta, szczególnie z powodu niedoboru środków
w kasach chorych oraz wspomnianymi niedoskonałościami psyholu.

S.

1. Data: 2003-12-13 13:04:27

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alex; <6...@n...onet.pl> :

> Jak już wcześniej wspominali o snach, mnie się śnią same makabryczne rzeczy.
> Jak komuś podcinam gardło półtora metrowym tasakiem tasakiem. A najlepsze jest
> to jak kogoś zrzucam ze schodów. Dlaczego tak jest ?

Oglądałeś Liberatora II? ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-12-13 13:29:43

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Aktualnie testowany jest system sterowania psyholem, gdyż, póki co, więcej
> kłopotów ma holowana niewiasta, szczególnie z powodu niedoboru środków
> w kasach chorych oraz wspomnianymi niedoskonałościami psyholu.

Znowu zaczynasz?

Amnesiaku, ty. bodaj najbardziej upominales sie o przyklady szpileczek Alla:
przeczytaj sobie uwaznie, co on tutaj wysyczal. Najwyrazniej, juz mu skopany
tylek przestal puchnac.

Kaska

1. Data: 2003-12-13 14:51:48

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Dec 2003 07:29:43 -0600, "Pyzol" <n...@s...ca> wrote:

>Amnesiaku, ty. bodaj najbardziej upominales sie o przyklady szpileczek Alla:
>przeczytaj sobie uwaznie, co on tutaj wysyczal. Najwyrazniej, juz mu skopany
>tylek przestal puchnac.

Przeczytałem. Czy mogłabyś przedstawić swoją interpretację słów, na
które zareagowałaś?

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-13 15:33:40

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" w news:brf486$2hpf0$1@ID-192479.news.uni-berlin.de...
/.../

> [...]
> przeczytaj sobie uwaznie, co on tutaj wysyczal. Najwyrazniej, juz mu skopany

Ośmieszasz się miła Kasieńko sykliwa (!).
Skrzydlata.
I jak tu Cię nie nazywać po JeTowemu.
Nawet sprawy sobie nie zdajesz z tego co tworzysz..., a ja ...
mógłbym mieć ubaw po pachy, gdyby nie bezsilny żal za 'niesprawiedliwość boską'.
Altruistyczny oczywiście.

Nazwy "psyhologia" użyłem sam w którymś z ostatnich postów.
Pies jest autentyczny, wabi się Diabeł, robi dokładnie to co opisałem
(w ramach normalnych zajęc rekreacyjno turystycznych),
a jego podobiznę możesz zobaczyć nawet w psphome - na małym
obrazku składu redakcyjnego na tle czerwonej sukienki.
Kiedyś tez pokazywałem jego ząbki w powiększeniu...

W zasadzie mogę jeszcze raz - ale się nie przestrasz.
Z nim nie ma żartów.
To żadne babskie syczenie.
I pamiętaj, że dziś jest o kilka latek starszy.

pozdrawiam
All

ps. A dupsko kopałaś i skopałas sobie sama. I, biedactwo, nawet dzisiaj
o tym nie wiesz. Żal, tylko żal.

http://www.psphome.htc.net.pl/guests/all/diabmix.jpg

jajo
zachowania