Morela syberyjska

1. Data: 2005-10-13 06:30:45

Temat: Morela syberyjska
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Chodzi mi o morelę syberyjską - Prunus sibirica. Czy ktoś ją
posiada i może coś o niej napisać?
Pozdrawiam kultywacyjnie Ja...cki

2. Data: 2005-10-14 20:12:29

Temat: Re: Morela syberyjska
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dikuvi$obv$1@nemesis.news.tpi.pl Dirko
<d...@n...pl> napisał(a):

> Chodzi mi o morelę syberyjską - Prunus sibirica. Czy ktoś
> ją posiada i może coś o niej napisać?

Hejka. Nikt o niej nic nie wie? Jest to drzewo dorastające do 5 m.
kształtu odwrotnie stożkowatego. Owoce pomarańczowe, bardzo słodkie i
smaczne, wielkości średnich śliwek. Jest całkowicie odporna na mróz i nie
trzeba jej pryskać. Kupuje się sadzonki tej moreli syberyjskiej od Ruskich w
Zbuczynie. :-)
Pozdrawiam informacyjnie Ja...cki
PS Posiadacz moreli, od którego uzyskałem powyższe informacje posiada także
bogatą kolekcję winorośli. ;-)

3. Data: 2005-10-14 20:57:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> od Ruskich w Zbuczynie. :-)
> Pozdrawiam informacyjnie Ja...cki
> PS Posiadacz moreli, od którego uzyskałem powyższe informacje posiada
:))))
ja bardzo chetnie posiadlbym taka sadzonke
:)
w zamian moe przelac sadzonke grusz japonskich (' Shinseiki''Chojuro'
'Hosui')
nektarynek (kilka odmian)
brzoskwin ( ponad 20 gatunkow )
w tym jakies o zoltych owocach wielkosci cytryn
czy innych
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

4. Data: 2005-10-14 21:07:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zamian moe przelac sadzonke grusz japonskich (' Shinseiki''Chojuro'
> 'Hosui')
> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal

Po japońsku nieźle piszesz, może w tym języku
produkuj się na grupie, chyba że zamiast "Chorujo"
miało być - chorują ;-)

Pozdrawia boletus

5. Data: 2005-10-14 21:12:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba jej pryskać. Kupuje się sadzonki tej moreli syberyjskiej od Ruskich

Czy nie możesz samemu sobie zadawać pytań np. w domu ?

Pozdrawia odpowiedzialnie boletus

6. Data: 2005-10-15 07:00:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dip71u$p0u$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Czy nie możesz samemu sobie zadawać pytań np. w domu ?

Hejka. Pewnie, że mogę. Tylko czy w ten sposób znajdę odpowiedź?
Pozdrawiam ekstrawersyjnie Ja...cki

7. Data: 2005-10-15 16:29:54

Od: "moto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy chodzi o http://zbuczyn.pl/
pozdro
moto
ps
w jakie dni/godziny "od Ruskich w Zbuczynie" ?
juz tam doszli? :-)

8. Data: 2005-10-15 19:02:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dirar6$65$1@atlantis.news.tpi.pl moto
<m...@o...pl> napisał(a):

> czy chodzi o http://zbuczyn.pl/

Hejka. Dokładnie. :-)

> w jakie dni/godziny "od Ruskich w Zbuczynie" ?

W niedziele od świtu do 12-tej.

> juz tam doszli? :-)

Dojeżdżają. ;-)
Pozdrawiam toponomastycznie Ja...cki