Re: Morfologia - płytki krwi

From: "Kamilka" <k...@r...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Morfologia - płytki krwi
Date: Thu, 2 Feb 2006 18:28:08 +0100

Nie no tak ie wyniki to niejeden by chcial miec... czesto przeciez jest tak
ze mamy troche wyzsze lub troche nizsze od normy ktora ustala.... wlasciwie
nie wiem kto ani na jakiej podstawie:) ja wiecznie mam slabe wyniki choc
parunastu lekarzy twierdzi ze jestem zdrowa jak lew:D

Użytkownik "aa" <a...@a...cc> napisał w wiadomości

> Z całą pewnością to rak. Mózgu. U ciebie.
>

> [ciach odstęp zrobiony przez idiotę]
> (Kup sobie nową klawiaturę, albo przestań tak mocno przyciskać klawisze.
> To działa.)

> Co prawda wydaje mi się, że piszemy o czymś innym, bo ciekawią mnie wyniki
> badań krwi, a nie jakichś innych, nieznanych zarówno mi jak i słownikom
> rzeczy ("krwii"), ale napiszę:
> rozumiem, że autorzy tejże strony
> diagnostykalab.com.pl/pacjent/bad_podstawowe/morfolo
gia/morfologia_z_rozmazem.htm