Moskitiera na drzwi

1. Data: 2020-05-30 21:40:39

Temat: Moskitiera na drzwi
Od: nnaa <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś ma jakiś przetestowany patent/wyrób do kupienia na moskitierą do
zamontowania w drzwiach? Nie mogę zastosować sztywnej ramki (taki domek
na działce). Któraś z moskitier dostępnych na rynku się sprawdza, czy
trzeba kombinować?
Janusz Wo

2. Data: 2020-06-04 00:46:40

Temat: Re: Moskitiera na drzwi
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-05-30 o 21:40, nnaa pisze:
> [...]
> zamontowania w drzwiach? Nie mogę zastosować sztywnej ramki (taki domek
> na działce). Któraś z moskitier dostępnych na rynku się sprawdza, czy

Może takie coś?
https://gazetka-24.pl/biedronka/biedronka-gazetka-S0
2ZimNFoh-14

--
- Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

3. Data: 2020-06-04 01:20:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm napisał:

> Może takie coś?
> https://gazetka-24.pl/biedronka/biedronka-gazetka-S0
2ZimNFoh-14

To na komary, czy na biedronki?

--
Jarek

4. Data: 2020-06-04 12:56:31

Od: hienryk <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może takie coś?
> https://gazetka-24.pl/biedronka/biedronka-gazetka-S0
2ZimNFoh-14

Użytkuję tego typu ustrojstwo już trzeci rok.
I to działa !
Trzeba się tylko wykazać starannością przy montażu - żeby magnesiki do siebie
pasowały, przykleić taśmą rzepową brzegi moskitiery do ramy drzwi, skrócić
odpowiednio, żeby się po ziemi końcówki nie ciągały (ja mam na dole tak z 0.5 cm
prześwitu żeby nie przyciąć drzwiami) i obciążyłem delikatnie dwa dolne, "swobodne"
narożniki, żeby się łatwiej te dwie płachty domykały.

Jonizator powietrza do mieszkania
panele fotowoltaiczne
Zaplacimy Ci za zuzycie naszego pradu
Jak opuscic brame przesuwna ?
Wiszący odkurzacz pionowy z automatycznym ładowaniem