Wczesniak - brak pluc, nerek...

11. Data: 2003-12-13 16:06:39

Temat: Re: Wczesniak - brak pluc, nerek...
Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdyby twoje dziecko miało wadę serca, niewydolność nerek to ze spokojem
> patrzyłbyś jak gaśnie, jako jednostka słabsza, czy szukałbyś każdego
sposobu
> na ratowanie małego, kochanego życia??

niestety ale nawet jakby mi sie trafila jakas choroba to predzej pozwolilbym
sobie umrzec niz przezyc gehenne szpitalna ze zbieraniem kasy na lekarzy.
To samo z dzieckiem. Ratowanie zycia za wszelka cene uwazam za bezsens.

12. Data: 2003-12-13 16:13:55

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gościu idź się leczyć !
> Wolę aby ludzie byli słabi ale zdolni do miłości, niż
> aby ludzkość stanowiła banda zdrowych, silnych, bezmózgich
> istot, takich jak Ty.

Jak widac sam jestes niezdolny do milosci i tak od razu osadzasz.
Plodzenie dzieci za wszelka cene to to na co obecnie cierpi cywilizacja.
Jest nas za duzo pod kazdym wzgledem a na dodatek utrzymywanie jednostek
slabych jest pozbawione wszelkiej logiki. Poczytaj sobie o tym jak slabnie
nasza pula genetyczna i na dluzsza mete chcac sie utrzymac ludzkosc powinna
postawic spartanskie warunki przy doborze nastepnych pokolen.
Za kilkadziesiat lat jak nic nie zrobimy zaleja nas tabuny ludzi na wozkach,
z dziurawymi sercami i z wadami oczu -10D. Za zycie w takim spoleczenstwie
cherlakow i slepcow badz co badz niby umiejacych kochac dziekuje serdecznie
i postoje.

13. Data: 2003-12-13 17:17:46

Od: Marek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie nieaktualne... dziecko zmarlo 5 godzin temu.
Nie dziekuje za odpowiedzi...

14. Data: 2003-12-13 17:45:01

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To samo z dzieckiem. Ratowanie zycia za wszelka cene uwazam za bezsens.

Piszesz bzdury

A.

15. Data: 2003-12-13 18:08:07

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.
> Pytanie nieaktualne... dziecko zmarlo 5 godzin temu.
> Nie dziekuje za odpowiedzi...

i niech Pan Bog z nim bedzie amen.

16. Data: 2003-12-13 23:00:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Dec 2003, Marek wrote:

> sie ze nie ma nerek i tylko maly odcinek moczowodu. Teraz badania
> wykazuja ze pojawilo sie jedno pluco... Tyle wiem.

pluco musialo byc, moglo byc niewyksztalcone, moglo nie podejmowac swojej
funkcji ale jesli nie wyroslo w toku normalnego rozwoju embrionalnego to
zadne leki pomoc juz nie moglyby. Rozumiem, ze chodzi o niedojrzalosc
tkanki plucnej i podawanie lekow, ktora ta dojrzalosc przyspiesza po
to aby pluca podjely swoja funkcje.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

17. Data: 2003-12-13 23:14:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Dec 2003, =sve@na= wrote:

> tym/kim jestesmy, gatunkiem dominujacym, gdyby nie miliony lat trwajaca
> selekcja i dopasowanie..... Biologia to nie jest instytucja dobroczynna.

niby zgadza sie - ale wypisywanie, ze dziecko urodzilo sie bez pluc a
nastepnie ze takie dzieci nalezy usmiercac jest przerazajace.
Koncepcja wychowania spartanskiego jednak upadla, upadla takze
sama Sparta a ciezko-zbrojni hoplici - najlepsza wowczas ciezkozbrojna
armia w koncu i tak okazala sie nieskutczena. Wiec chyba nie w tym
kierunku droga. Moze sie okazac, ze taki wczesniak bez jednej nerki
i z klopotami z plucami bedzie wybitnym mozgiem w dziedzinie informatyki
i siedzac przykuty do wozka prawie pod kloszem napisze takie
oprogramowanie, ktore spowoduje rozwoj calej ludzkosci?
Tak sie stalo w Atenach - tam nie usmiercano chorych ludzi
a ceniono takze wolny umysl - dzieki temu nawet podbicie Grecji
przez Rzymian okazalo sie w zakresie kultury czy nauki pyrrusowym
zwyciestwem. Kazdy wyksztalcony Rzymianim poslugiwal sie bowiem
nie lacina a greka (jezykiem niby podbitego narodu) a Bibila wcale
nie byla pisana po lacinie ale po aramejsku lub grecku a dopiero
pozniej przetlumaczono ja na lacine i tak powstala wulgata czyli
bibila po lacinie powiedzmy otwarcie dla nieukow nie znajacych
greki (w Rzymie!). Co wiemy o wojowniczej Sparcie ktora usmiercala
chore dzieci - nic bo nic po nich nie zostala. To daje do myslenia

Kto to wie?

P.

18. Data: 2003-12-13 23:44:48

Temat: Re: Mosley Hicks
Od: "Radoslaw Rozacky" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> i niech Pan Bog z nim bedzie amen.

jestes bezczelny...
Wyznajesz idee o doborze naturalnym?..a skad wiesz czy to nie ty powinienes
odpasc??. Moze gdybym to ja decydowal, czy nie ty stalbys sie ofiara?
Co czyni z ciebie czlowieka? czy to ze miesnie Ci mozg zarosly? albo
zastapily?
Za przeproszeniem twarda neandertalska postawe to ty mozesz miec w
ubikacji....a nie w takich sytuacjach.

Przepaszam ze akurat tu ale jak to zobaczylem, to cos we mnie zakipialo...

19. Data: 2003-12-14 01:15:12

Od: "Mosley Hicks" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes bezczelny...
i wale prosto miedzy oczy. Przynajmniej nie jestem zaklamany i mowie to co
mysle i jest mi z tym dobrze.

> Wyznajesz idee o doborze naturalnym?..a skad wiesz czy to nie ty
powinienes
> odpasc??. Moze gdybym to ja decydowal, czy nie ty stalbys sie ofiara?

Nie mam litosci dla siebie. Nie bede walczyl z ewentualna choroba w
przyszlosci. I gdy przyjdzie mi umrzec zrobie to godnie.

> [...]
> ubikacji....a nie w takich sytuacjach.
>
> Przepaszam ze akurat tu ale jak to zobaczylem, to cos we mnie zakipialo...

Tak tak to twoje poglady indoktrynowane przez czarnych i czerwonych w glowy
podobne do twojej przez wieki wplywow zydo-katolickich na cywilizacje.

20. Data: 2003-12-14 08:02:38

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> skrev i meddelandet
.am.torun.pl...

> niby zgadza sie - ale wypisywanie, ze dziecko urodzilo sie bez pluc a
> nastepnie ze takie dzieci nalezy usmiercac jest przerazajace.

Naturalnie, ze przerazajace.
Mieszkam w Szwecji, bliskie mi sa tematy ciazy (niedawno zostalam mama drugi
raz). tutaj jest zasada czekania z pierwsza wizyta u poloznej i rejestracja
ciazy do ukonczenia 12 tygodnia tej ciazy. Wszystko, co sie dzieje przed tym
czasem, uwaza sie za naturalna selekcje. Oczywiscie kobieta otrzyma pomoc,
itd, ale zasada jest, IMO, calkiem sluszna. Dopiero gdy u tej samej kobiety
wystapia 3 poronienia przed uplywem 12 tygodnia, lekarze zaczynaja sie temu
dokladniej przygladac i inaczej traktowac nastepne ciaze.
Z takim podejsciem automatycznie eliminuje sie mnostwo ciaz slabych. Na moje
pytanie o duphaston i podtrzymywanie, lekarz tylko bardzo sie zdiwil. Wogole
duphaston wszedl tu do spisu lekow w marcu bierzacego roku. Dopiero.

> [...]
> sama Sparta a ciezko-zbrojni hoplici - najlepsza wowczas ciezkozbrojna
> armia w koncu i tak okazala sie nieskutczena. Wiec chyba nie w tym

Nie to mialam na mysli. Kazde dziecko to skarb. Opisane w poscie inicjujacym
nie mialo szans na zycie. Ja sie tylko zastanawiam, czy ta ciaza od poczatku
nie byla sztucznie podtrzymywana.....

Ania

Leukopenia i granulocytopenia
Fibroadenoma i torbiel w piersiach !!!