Motywacja w organizacji

1. Data: 2006-01-02 13:06:06

Temat: Motywacja w organizacji
Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pewien problem dotyczacy zagadnienia motywacji w organizacji,
niby temat prosty, ale bardzo cieko jest mi dostac ksiazki w bibliotece,

w internecie nie ma zbyt wiele publikacji ani innych informacji na ten
temat,
czy ktos moglby mi jakos podrzucic pewne informacje?

glownie chodzi mi o
1) roznice miedzy teoria wzmocnien i modyfikacji zachowan
2) roznice miedzy teoriami procesu i tresci
3) Jakie są warunki skutecznego motywowania pracowników
4) Jakie elementy systemu organizacyjnego i w jaki sposób wpływają na
motywację pracowników?

bede wdzieczny za pomoc,
pozdrawiam Piotrek

2. Data: 2006-01-04 19:42:57

Temat: Re: Motywacja w organizacji
Od: Malina <"malina[nospam]"@malina.webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interkas wrote:
> [...]
> 3) Jakie są warunki skutecznego motywowania pracowników
> 4) Jakie elementy systemu organizacyjnego i w jaki sposób wpływają na

Witam!

Ken Blanchard, Bob Nelson, Barton Morris, /1001 sposobów na zwiększenie
wydajności pracowników/, OnePress, Gliwice.

- Książka niebawem zostanie wydana, polecam
(http://onepress.pl/ksiazki/1001zw.htm).

Patrick Forsyth, /Jak motywować ludzi/, OnePress, Gliwice.

- Maliutki poradnik, wszystko jasno i klarownie.

Pozdrawiam
Malina

3. Data: 2006-01-04 19:49:30

Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malina" <"malina[nospam]"@malina.webd.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Patrick Forsyth, /Jak motywować ludzi/, OnePress, Gliwice.
>
> - Maliutki poradnik, wszystko jasno i klarownie.

Hehe, dziekuje bo balem sie za juz nitk nie odpowie i nie pomoze,
ale ciuuuuuut za pozno:) dobrze ze poradzilem sobie sam:)
dziekuje Ci jednak za pomoc!!

Pozdr. Piotrek

[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
W kwesti pasji
Twórczość radosna(??)
Re: molestowanie w s?dzie