Re: Mowa ciala a brak akceptacji (b. dlugie)

1. Data: 2000-01-18 19:26:00

Temat: Re: Mowa ciala a brak akceptacji (b. dlugie)
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Ale jesteś nudny i nietolerancyjny !!!!!!!!!!!!!!!
1. Data: 2000-01-19 01:03:20

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jan 2000 20:26:00 +0100, a...@p...onet.pl (Agnieszka) wrote:

>Ale jesteś nudny i nietolerancyjny !!!!!!!!!!!!!!!

Nietolerancyjny? Jesteś idiotką i lamerką - łamiesz zasady, zmuszasz ludzi
do ciągnięcia bezsensownych bajtów, i jeszcze śmiesz podskakiwać.

*plonk*

1. Data: 2000-01-20 11:14:17

Od: Shaman <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ronan wrote:

> Nietolerancyjny? Jesteś idiotką i lamerką - łamiesz zasady, zmuszasz ludzi
> do ciągnięcia bezsensownych bajtów, i jeszcze śmiesz podskakiwać.
>
> *plonk*

Spokojnie Ronan - netykieta jasno mówi że nie należy używać swormułowań
jak "jesteś idiotką" :-)

A Ty Agnieszko zamiast się odgryzać powinnaś ruszyć łbem i pomyśleć, że
są ludzie, którzy płacą za każdy bajt przesłanego tekstu - i jeśli nawet
nie uważasz, że jest głupotą cytowanie całego tekstu by dopisać dwie
linie to na pewno zgodzisz się, że narażasz tych ludzi na dodatkowe
koszta - a to jest już nie fair.

pozdrowionka
Shaman

1. Data: 2000-01-20 11:15:36

Od: Shaman <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mówiąc o "używaniu swormułowań" miałem oczywiście na myśli sformułowania
:-)

Shaman

1. Data: 2000-01-21 06:06:49

Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jan 2000 11:14:17 GMT, Shaman <s...@k...net.pl> wrote:

>Spokojnie Ronan - netykieta jasno mówi że nie należy używać swormułowań
>jak "jesteś idiotką" :-)

Masz rację. Wszystko przez to, że jestem szczególnie uczulony na słówo-klucz
"nietolerancyjny", którego pewien typ umysłowości uwielbia używać w
zadziwiających kontekstach.

1. Data: 2000-01-22 20:40:48

Od: Miernik <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Shaman wrote:

> [...]
> nie uważasz, że jest głupotą cytowanie całego tekstu by dopisać dwie
> linie to na pewno zgodzisz się, że narażasz tych ludzi na dodatkowe

Tu nie chodzi tylko o koszty, a raczej głównie o to jak to wygląda na monitorze
odbiorcy i jak łatwo sie to czyta i co jest potrzebne a co nie. Przede
wszystkim:

1) nie odpowiadamy nad cytatem
2) wycinamy cytaty

Jak to Aga zrozumiesz to już będzie super.

pozdrawiam,

Miernik / / mailto:m...@i...com
/ / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/