Może (darmowy) breloczek?

1. Data: 2018-12-08 12:48:25

Temat: Może (darmowy) breloczek?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.miedzychod.policja.gov.pl/w14/prewencja/7
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

--
XL

2. Data: 2018-12-10 20:49:39

Temat: Re: Może (darmowy) breloczek?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/12/2018 o 11:48, XL pisze:
> http://www.miedzychod.policja.gov.pl/w14/prewencja/7
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

biere

--
gazebo

3. Data: 2018-12-10 21:06:41

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.12.18 um 20:49 schrieb gazebo:
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

> biere

Tez chetnie bym przyjal. Jak jezdze po swiecie, to biore worek roznych
dlugopisow, nalepek, toreb, kredek, zeby rozdawac biednym dzieciom.
Szkoda, ze tym roku nie wiedzialem o ofertach z Polski. Dzieci w RPA,
Mozambiku i Lesoto calowalyby mnie po rekach, gdybym im rozdawal
breloczki. :-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

4. Data: 2018-12-10 21:18:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> Szkoda, ze tym roku nie wiedzialem o ofertach z Polski. Dzieci w RPA,
> Mozambiku i Lesoto calowalyby mnie po rekach, gdybym im rozdawal

Nie no, oczywiście, bierz - byle już w drodze na lotnisko, tuż przed lotem
do RPA :->

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

5. Data: 2018-12-10 21:20:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Tez chetnie bym przyjal. Jak jezdze po swiecie, to biore worek roznych
> dlugopisow, nalepek, toreb, kredek, zeby rozdawac biednym dzieciom.

Po co im to dajesz? Żeby wiedziały, że oto biały, bogaty pan przyjechał,
czy chodzi Ci o coś innego?

6. Data: 2018-12-11 12:48:06

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.12.18 um 21:20 schrieb XL:
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

> Po co im to dajesz? Żeby wiedziały, że oto biały, bogaty pan przyjechał,
> czy chodzi Ci o coś innego?

Stan duchowny jakos mnie nigdy nie pociagal. Sutanny tez bym nigdy nie
wlozyl. :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2018-12-11 21:09:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2018 o 20:18, XL pisze:
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

> Nie no, oczywiście, bierz - byle już w drodze na lotnisko, tuż przed lotem
> do RPA :->

zara zara, to on jest czarnym rewolucjonista? no zez ty, a to sie nie
spodziewalem

--
gazebo

8. Data: 2018-12-11 21:24:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

> Stan duchowny jakos mnie nigdy nie pociagal. Sutanny tez bym nigdy nie
> wlozyl. :-)

Lepsze paciorki?
:->

9. Data: 2018-12-11 22:25:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/12/2018 o 20:24, XL pisze:
2285,Niebezpieczne-breloczki-do-kluczy.html

> Lepsze paciorki?
> :->

do possania

--
gazebo

Ziemia obiecana Francuzów...
Kukiza paranoi ciąg dalszy.
Policyjna Legia Cudzoziemska?
Mózg
Petycja w sprawie odwołania Pani Georgette Mosbacher z funkcji ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce.