Re: Moze grupa pl.sci.medycyna zajelaby sie medycznymi tematami???

1. Data: 1999-12-22 19:51:24

Temat: Re: Moze grupa pl.sci.medycyna zajelaby sie medycznymi tematami???
Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Pio72 napisał(a):

> Głupawy to co najwyżej Ty jesteś jeśli nadal nie rozumiesz dlaczego
> warto by wprowadzić jakiś standard.

Dziekuje za komplement, ale jednak chyba bardziej pasuje do Ciebie, jesli
myslisz, ze narzucisz calej internetowej Polsce (no dobrze - polowie lub
1/3) swoj osobisty standard.

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

2. Data: 1999-12-24 02:21:05

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On 22 Dec 1999 20:51:24 +0100, p...@p...onet.pl (Piotr) wrote:

>Dziekuje za komplement, ale jednak chyba bardziej pasuje do Ciebie, jesli
>myslisz, ze narzucisz calej internetowej Polsce (no dobrze - polowie lub
>1/3) swoj osobisty standard.

Jesteś trochę jakby nieuświadomiony.
Po pierwsze to nie jest tylko mój osobisty standard (naprawdę jest z
Ciebie taki beton, czy tylko udajesz?), skoro sporo ludzi jednak go
używa. Po drugie nie obchodzi mnie cała internetowa społeczność a
społeczność grup które subskrybuję. Po trzecie parę osób dało się
przekonać. Po czwarte mam ochotę akurat na taki a nie inny sig. Po
piąte nie stoję nad każdym z pistoletem przy głowie. Po szóste można
użyć Ignore Thread

Naprawdę nie rozumiem jak ktoś może akceptować bałagan na grupach.
A właściwie o co Ci chodzi, przecież sam używasz „Re”. Nie wolałbyś
mieć porządku na ekranie?

>Piotr

Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

3. Data: 1999-12-27 16:02:17

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Pio72 napisał(a):

> Naprawdę nie rozumiem jak ktoś może akceptować bałagan na grupach.
> A właściwie o co Ci chodzi, przecież sam używasz „Re”. Nie wolałbyś
> mieć porzšdku na ekranie?

O to mi chodzi, ze nie ja uzywam Re tylko moj program - przypadkiem jestem w
grupie akceptowalnej przez Ciebie. Nie ma czegos takiego jak standard grupy
lub grup. Nie wydaje mi sie celowe, zeby ktos byl zmuszany do wpisywania Re na
grupie medycyna, a np. Odp. na grupie dzieci. Mi obecnosc Re. i Odp. obok
siebie nie przeszkadza. Jestem ponad tym - interesuja mnie ludzie, ich
problemy (gdy pytaja), radosci i sukcesy (gdy chca sie nimi pochwalic), ich
zdanie na dany temat, ktory mnie interesuje (w koncu trudno, aby wszystko
wszystkich interesowalo, no nie?). Jak skupisz sie na CZLOWIEKU a nie
STANDARYZACJI pod wlasne widzimisie - staniesz sie o wiele wiekszym
czlowiekiem niz jestes.

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

4. Data: 1999-12-27 23:03:36

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystkich interesowalo, no nie?). Jak skupisz sie na CZLOWIEKU a nie
> STANDARYZACJI pod wlasne widzimisie - staniesz sie o wiele wiekszym
> czlowiekiem niz jestes.

To nie jest własne "widzimisie" tylko takie są standardy. Ty nic nie rozumie
sz. Chodzi o to, że ludzie używający czegoś innego niż MS IE chcieliby też "
mieć" wszystkie posty w chronologicznym ustawieniu. Chodzi o to aby posty o
temacie zaczynającym się od "ODP" nie były traktowane jako nowe posty z nowy
m wątkiem, tylko o to, aby post z tytułem zaczynającym się od "Re:" był rozp
oznawany jako odpowiedź a nie jako nowy post. Może teraz coś zrozumiałeś ???

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

5. Data: 1999-12-29 05:53:59

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On 27 Dec 1999 17:02:17 +0100, p...@p...onet.pl (Piotr) wrote:

>O to mi chodzi, ze nie ja uzywam Re tylko moj program - przypadkiem jestem w
>grupie akceptowalnej przez Ciebie. Nie ma czegos takiego jak standard grupy
>lub grup.

Głupstwa gadasz, ogólnoświatowym standardem jest Re

> Nie wydaje mi sie celowe, zeby ktos byl zmuszany do wpisywania Re na
>grupie medycyna, a np. Odp. na grupie dzieci.
Co za bzdety, zupełnie nie o to mi chodzi, wszystko pojmujesz na opak.
Re powinno być wszędzie.

> Mi obecnosc Re. i Odp. obok
>siebie nie przeszkadza. Jestem ponad tym
Zrozum wreszcie, że wielu ludziom to przeszkadza, nie będę znowu pisał
dlaczego, przeczytaj poprzednie posty.

>Jak skupisz sie na CZLOWIEKU a nie
>STANDARYZACJI pod wlasne widzimisie

Naprawdę z Ciebie jest jednak typowy beton, który nic nie pojmuje.
To nie jest „mój własny standard”, ile razy mam powtarzać? (Jak
grochem o beton :). Wbiłeś sobie jakąś głupotę do głowy i nie
słuchasz co się do Ciebie mówi.

Standardyzacja jest bardzo potrzebna tam, gdzie jest duży przepływ
informacji.

>- staniesz sie o wiele wiekszym
>czlowiekiem niz jestes.
Po co, przecież i tak nie dorównam Tobie ;>>>

Słuchaj, dość mam dyskusji, gdzie musiałbym w kółko powtarzać to samo,
a na „niewygodne” pytania z mojej strony nie odpowiadasz.

Pomyśl sobie tylko co by było jakby tak zabrakło standardyzacji np. w
dziedzinie przepisów ruchu drogowego w naszym kraju, jakby każdy
jeździł sobie tą stroną jezdni, którą byłoby mu akurat wygodniej.

EOT

6. Data: 1999-12-29 12:06:38

Temat: Skonczcie juz!
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety zauwazylam, kiedy sypia sie watki. Otoz, wtedy, kiedy
ktos nie umie na posty odpowiadac i najczesciej kopiuje tekst
recznie, do nowej wiadomosci, a na poczatku wpisuje "Odp." Sa na
dodatek osobniki, ktore tylko i wylacznie tak odpowiadaja, wiec
*zawsze* taki post nie bedzie w watku.

/mb

7. Data: 1999-12-29 15:06:16

Temat: Re: Skonczcie juz!
Od: Grzegorz Redlarski <g...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Dec 1999 12:06:38 GMT, "Magdalena Busk" <m...@h...com>
wrote:

> [...]
>recznie, do nowej wiadomosci, a na poczatku wpisuje "Odp." Sa na
>dodatek osobniki, ktore tylko i wylacznie tak odpowiadaja, wiec

Sprawdz (w "Path:" ale mozna to rowniez poznac po automatycznie
dodawanej stopce) czy nie sa to przypadkiem odpowiedzi przez newsgate
(lub inna bramke news<->email). Programy do poczty czesto nie
umieszczaja "References:" w naglowku.

BTW, pojecie "sypania sie watku" jest wzgledne tak samo jak i pojecie
watku. W programach do news mozna sobie watek roznie zdefiniowac. Dla
mnie np. najwygodniejsza jest opcja gdy przy watkowaniu w pierwszej
kolejnosci brany jest pod uwage "Subject", a w drugiej "References".
Wowczas posty, o ktorych piszesz, ukazuja sie u mnie w tym samym
watku, choc (co oczywiste) nie w tym miejscu co powinny lecz na jego
koncu. Natomiast takie jak ten Twoj (ze zmienionym "subject")
rozpoczynaja nowy watek. Pozwala to zauwazyc wylonienie sie nowego
tematu z istniejacego watku.

gr

8. Data: 1999-12-30 17:18:46

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a):

> [...]
> recznie, do nowej wiadomosci, a na poczatku wpisuje "Odp." Sa na
> dodatek osobniki, ktore tylko i wylacznie tak odpowiadaja, wiec

Rzeczywiscie sa meczacy - nie umiem nie odpowiadac, gdy ktos cos ma do
mnie, czy pozytywnego, czy negatywnego... Ale wczoraj juz sie
zmeczylem (a moze i przedwczoraj? - sam nie pamietam).

Piotr

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

9. Data: 1999-12-31 00:52:14

Temat: OT: "0dp: " w temacie zdaniem admina
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslę też, że warto by było aby zainteresowani tym tematem (Re: i
Odp:) zapoznali sie ze stanowiskiem osoby, moim zdaniem o wiele
bardziej kompetentnej od nas, dyskutujacych w tym wątku, a mianowicie
administratora news.icm.edu.pl . Calosc jest pod adresem:

http://www.icm.edu.pl/home/jwr/ms-crap.html

Ponizej fragment:

Estetyka E-poczty i newsów

UWAGA: Poglądy prezentowane na tych stronach są prywatnym zdaniem Jana
Rychtera. Nie muszą odzwierciedlać poglądów ICM ani
nikogo w ICM pracującego.
[...]

Krótka lista nonsensów:

Odp: w polu Subject

-- tą bzdurę już chyba wszyscy widzieli. Ktoś wymyślił sobie, że
koniecznie należy tłumaczyć powszechnie od lat przyjęty w
odpowiedziach skrót "Re:" na wszelkie możliwe języki. Większość
programów E-pocztowych na świecie rozpoznaje jedynie "Re:"
w polu Subject i nie powiela go niepotrzebnie (odpowiedź na
odpowiedź nie potrzebuje dwóch "Re:"). Jest to logiczne -- nie ma
powodu dla którego wszystkie programy pocztowe na świecie miałyby
znać wszystkie możliwe tłumaczenia "Re:". Microsoft
jednak uważa inaczej. Co ciekawsze, nawet samo oprogramowanie
Microsoft nie potrafi rozpoznać takich "tłumaczonych" "Re:" i
również je powiela. Efektem są listy, w których pole Subject
zawiera: "Re: Odp: Odp: Odp: Re: Odp: your mail".

[...]

<<<<<<<<<<<<<<<<<

Od siebie dodam, że zarówno z tym fragmentem, jak i z resztą
znajdujacą się pod podanym URL, w całości się zgadzam (gorąco polecam
wszystkim przeczytanie, a zwłaszcza korzystającym z programów M$ !).

Cieszyłbym się gdyby to zakończyło dyskusję na ten temat. Jeszcze
bardziej bym się cieszył gdyby pole "Subject: " mogło bez przeszkód
pełnić swoja rolę i informować o treści listu bez utrudnień w rodzaju
"Odp: " ale o tym nie mam chyba co marzyć :-(

Szczęśliwego Nowego Roku!
gr

10. Data: 2000-01-04 04:50:19

Temat: Re: "0dp: " w temacie zdaniem admina
Od: "Piotr Solarz" <p...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> napisał(a) w artykule
[...]

I pomyśleć, że są programy które potrafią napisac w tym polu np "Odp:
[6]" lub/i "Re: [6]" zamiast tego co powyżej. Liczba 6 mówi jak
daleko od głównego listu zaczynającego dany temat jesteśmy.

Tylko, że te programy nie są zza Wielkiej Wody....

A ponoć "Polacy nie gęsi i swój język mają"...

Piotrek

!! WÓZKI INWALIDZKIE !!
Wigilijna Niespodzianka
Krotkowzrocznosc a silownia