Moze jeszcze nie znacie

1. Data: 2003-02-10 09:01:03

Temat: Moze jeszcze nie znacie
Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://cross-bn.narod.ru/summersusans.jpg

Pozdrawiam
BasiaH

1. Data: 2003-02-10 09:05:00

Temat: Re: Moze jeszcze nie znacie
Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b27prj$ceo$1@korweta.task.gda.pl...
> http://cross-bn.narod.ru/summersusans.jpg
>
> Pozdrawiam
> BasiaH

Ups... miało być http://cross-bn.narod.ru/

BasiaH

1. Data: 2003-02-10 11:18:51

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Te roze to nawet mam. Byly w Anna Spezial nr. E 510, chyba z roku 1999, sa
tam jeszcze dalie i sloneczniki (ktore juz sa urzeczywistnione)

MonikaB

1. Data: 2003-02-10 16:36:26

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Hevelke wrote:

> Ups... miało być http://cross-bn.narod.ru/

Taaaaaa, ten piesek, taki biały na samej górze wygląda jak Bobik mojego
promotora. Właśnie zaczęłam obrazek, a piesek przydałby się bardzo,
najlepiej na obronę ;) I co ja mam teraz zrobić?

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-11 08:15:50

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> promotora. Właśnie zaczęłam obrazek, a piesek przydałby się bardzo,
> najlepiej na obronę ;) I co ja mam teraz zrobić?

A kiedy obrona? Może zdążysz i pieska i pracę - a w zamian za to dokładne
pytania - a nie tylko zakres tematyczny jak było u mnie.....

Pozdrowienia
BasiaH

1. Data: 2003-02-11 17:00:13

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Hevelke wrote:
> [...]
>>>

> A kiedy obrona? Może zdążysz i pieska i pracę - a w zamian za to dokładne
> pytania - a nie tylko zakres tematyczny jak było u mnie.....

Obrona, jak dobrze pójdzie, w maju, ale tego pieska to ja bym chciała
dopiero PO wręczyć ;) Pytań raczej się nie boję, licencjat za mną, na
magisterium gorzej nie będzie ;), tym bardziej, że to ja decyduję o
lekturach i temacie dodatkowym, a o pracy i tak będę wiedzieć najwięcej
;) Bardziej mnie nurtuje, czy zostawić na razie rozpoczęty obrazek i
wziąć się za pieska, czy odpuścić pieska i znaleźć coś mniej pracochłonnego?

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-11 17:39:40

Od: "Barbara Hevelke" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;) Bardziej mnie nurtuje, czy zostawić na razie rozpoczęty obrazek i
> wziąć się za pieska, czy odpuścić pieska i znaleźć coś mniej

Lepiej znajdź coś mniejszego. Bo potem albo zostaniesz z obrakiem, albo
będziesz kończyć po nocach, zamiast się przygotować. Ładna, własnoręcznie
zrobiona kartka też na pewno mu się spodoba.

Pozdrawiam
BasiaH

1. Data: 2003-02-11 17:44:11

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Hevelke wrote:

> [...]
> będziesz kończyć po nocach, zamiast się przygotować. Ładna, własnoręcznie
> zrobiona kartka też na pewno mu się spodoba.

Dzięki :) Tak czy inaczej muszę coś ładnego znaleźć, bo to ideał
promotora ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-11 20:37:19

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;) Bardziej mnie nurtuje, czy zostawić na razie rozpoczęty obrazek i
> wziąć się za pieska, czy odpuścić pieska i znaleźć coś mniej
pracochłonnego?

No wiesz, tutaj nie zadaje się raczej takich pytań tylko zaczyna kolejną
robótkę. Jak już zaczniesz wszystko:)) co masz w planach to powoli zaczniesz
kończyć. Myślę że w kolejce czeka dużo pięknych prac, jedna więcej tylko
Cię zmobilizuje. Zaczynaj, ja tak robię i tym sposobem mam co jakiś czas
nową skończoną pracę.

Pozdrawiam

Ela

projekty dla haftujacych
Zaczelam moje pierwsze xxx :))
szydełko- jeszcze
Anchor,DMC -> Ariadna?? Dimensions->... mam.
Cos dla szydelkujacych...kuszeni a ciag dalszy ;)))