Może się komuś przyda: sklep Robótkowy Raj

1. Data: 2006-11-29 23:22:42

Temat: Może się komuś przyda: sklep Robótkowy Raj
Od: "Bont" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może się komuś przyda:

Warszawski sklep - pasmanteria Surowieckiego 4 ma teraz wersję internetową
pod adresem http://www.robotkowyraj.pl

2. Data: 2006-11-30 08:26:32

Temat: sklep Robótkowy Raj!!!
Od: "Bazylia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bont napisał(a):
> Może się komuś przyda:
>
> Warszawski sklep - pasmanteria Surowieckiego 4 ma teraz wersję internetową
> pod adresem http://www.robotkowyraj.pl
Dziewczyny sklep świetny.Gorąco polecam sama robię tam zakupy.Dorota
to jedna z nas
wyszywająco- robotkująca.Ja zamawiam przez internet i odbieram na
miejscu bez kłopotu i kolejki.Duży wybór mulin i po atrakcyjnych
cenach.
Pozdrawiam Bożena.

3. Data: 2006-11-30 21:18:21

Temat: Re: Może się komuś przyda: sklep Robótkowy Raj
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bont napisał(a):
> Może się komuś przyda:
>
> Warszawski sklep - pasmanteria Surowieckiego 4 ma teraz wersję internetową
> pod adresem http://www.robotkowyraj.pl

Wreszcie gdzieś jest mulina Puppets :):):) Dzięki :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2006-12-01 02:43:32

Od: "klusia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bont" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może się komuś przyda:
>
> Warszawski sklep - pasmanteria Surowieckiego 4 ma teraz wersję internetową
> pod adresem http://www.robotkowyraj.pl

Mały wybór i potwornie drogo. Nie kupiłabym tam niczego.

5. Data: 2006-12-01 09:21:36

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

klusia wrote:

> Mały wybór i potwornie drogo. Nie kupiłabym tam niczego.

To podaj namiary na pasmanterię tanią i z dużym wyborem.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-12-01 09:34:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mały wybór i potwornie drogo. Nie kupiłabym tam niczego.

Mały wybór czego? Możesz sprecyzować ?
Sklep jeszcze się rozwija, więc jest otwarty na sugestie :)
Jesli chodzi o ceny, to proszę podaj przynajmiej jeden sklep internetowy,
który ma niższe ceny i na co.Jak je znasz to podziel się z nami :)
Przy okazji nigdzie nie spotkałam w necie promocji na mulinę Anchor (1,432
zł/szt)
Pozdrawiam
dorota

7. Data: 2006-12-01 10:24:33

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji nigdzie nie spotkałam w necie promocji na mulinę Anchor (1,432
> zł/szt)

a ja nie spotkałam nigdzie kartoników plastikowych na mulinki w takiej cenie
i tak taniej DMC i tak miłej Pani /chodzi o tą starszą bo co do młodszej mam
pewne zastrzeżenia - ale może miała wtedy zły dzień/ i tej atmosfery
robótkowej i zrozumienia dla zakrzyżykowanych

i gdzie możesz zamówić towar i odebrać go prawie natychmiast i to za mniejszą
cenę??????????
mało tego, Pani dzwoniła do mnie, żeby uzgodnić zakupy bo akurat czegoś tam
nie było

chyba Dorotko nasza przedmówczyni się troszeczkę czepia

8. Data: 2006-12-01 10:25:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> który ma niższe ceny i na co.Jak je znasz to podziel się z nami :)
> Przy okazji nigdzie nie spotkałam w necie promocji na mulinę Anchor (1,432

Ja przepraszam, ale ile ta mulina kosztuje? 1 zł 43 gr i 2 dziesiąte
grosza?
Ja na tej stronie widzę Anchor za 1,79 zł. Przyzwoita cena.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-12-01 13:01:28

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> m...@p...onet.pl wrote:
>

> Ja przepraszam, ale ile ta mulina kosztuje? 1 zł 43 gr i 2 dziesiąte
> grosza?
> Ja na tej stronie widzę Anchor za 1,79 zł. Przyzwoita cena.

1,79 w sklepie, 1,432 jeśli zamawiasz w sklepie internetowym i masz kuponik

10. Data: 2006-12-01 13:37:46

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdzieba wrote:

> 1,79 w sklepie, 1,432 jeśli zamawiasz w sklepie internetowym i masz kuponik

Ale jak mam zapłacić 2 dziesiąte grosza? Czy to w paczkach po 10 sztuk
trzeba kupić?

Pozdrawiam
Bea

MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
Haft artystyczny - sztandary,chorągwie,...
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying