Możecie polecić jakiś bezpieczny doping na przyrost masy mięśniowej? Keratyna bezpieczna?

1. Data: 2008-01-05 20:27:05

Temat: Możecie polecić jakiś bezpieczny doping na przyrost masy mięśniowej? Keratyna bezpieczna?
Od: "kameleon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, idę na łatwiznę... Ale przecież nie przeszczepisz sobie bicepsów jak
Pamela wiecie co ;)
Mały, niewinny, bezpieczny doping ;) .. np keratyna.... Rzućcie jakieś fajne
rady a nie kłody pod nogi ;) Kochanych mięśni nigdy za wiele...
Z uwagi że to forum medyczne, spytam o keratynę - czy bezpieczna <:)

2. Data: 2008-01-05 21:08:18

Od: "Krzysiek Z." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kameleon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rady a nie kłody pod nogi ;) Kochanych mięśni nigdy za wiele...
> Z uwagi że to forum medyczne, spytam o keratynę - czy bezpieczna <:)

Kreatyna to nie jest "doping"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kreatyna

3. Data: 2008-01-05 21:21:06

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rady a nie kłody pod nogi ;) Kochanych mięśni nigdy za wiele...
> Z uwagi że to forum medyczne, spytam o keratynę - czy bezpieczna <:)

Przede wszystkim nie myl keratyny z kreatyną. :)
Ta ostatnia podana w nadmiarze zmienia się w kreatyninę. A zbyt duża ilość
kreatyniny we krwi może doprowadzić do ciężkiego uszkodzenia nerek. Dlatego
doradzałbym ostrożność.
No i daruj sobie omkę, metkę, itd. itp.
Na dobrą sprawę pozostaje Ci chyba tylko dobrze ułożony program treningowy,
niestety.

T. D.

4. Data: 2008-01-05 22:52:52

Od: "MT" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Zapisz sie na roboty interwencyjne do kopania rowow !

5. Data: 2008-01-05 23:31:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> Zapisz sie na roboty interwencyjne do kopania rowow !

Zawsze to sensowniejsze, niż walka klientów z przyciąganiem ziemskim
w siłowni... ;)
A swoją drogą aż dziw bierze, że tyle pary idzie w gwizdek... ;) Ja na
miejscu właścicieli siłowni zamontowałabym agregaty prądotwórcze... (sic!)
:)
ale ja tylko optymalna kobieta jestem... :]

Krystyna
--
Jasiu wraca do domu cały podrapany...
- Co się stało? -pyta mama.

6. Data: 2008-01-06 00:47:39

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kameleon pisze:
> [...]
> rady a nie kłody pod nogi ;) Kochanych mięśni nigdy za wiele...
> Z uwagi że to forum medyczne, spytam o keratynę - czy bezpieczna <:)

Właśnie. Najbezpieczniejsza będzie keratyna. Dużo keratyny. Nie jest to
smakołyk, niektórzy uznaliby pewnie, że obrzydlistwo, ale dla Ciebie
najlepsza będzie keratyna.

--
Krzysiek
Panu Bogu udały się koty; z pewnością najlepiej, a może wyłacznie

7. Data: 2008-01-06 12:48:55

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> :)
> ale ja tylko optymalna kobieta jestem... :]

E, nie opłaci się.
Przy "siłowaniu" wcale nie powstaje aż tak dużo energii, a urządzenia też
kosztują. :)

8. Data: 2008-01-06 13:23:52

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kameleon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
(...)

> Kreatyna to nie jest "doping"
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kreatyna

Słuszna uwaga. Od kretki bułki Ci napuchną, owszem, ale efekt jest
odwracalny. Przestaniesz toto jeść, i wrócisz do normy.
Chyba że będziesz szamać kretkę non stop i rozwalisz sobie w końcu nery.
Więc lepiej chłopie wyluzuj.
;)

T. D.

9. Data: 2008-01-09 15:21:36

Od: "kameleon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
Właśnie. Najbezpieczniejsza będzie keratyna. Dużo keratyny. Nie jest to
smakołyk, niektórzy uznaliby pewnie, że obrzydlistwo, ale dla Ciebie
najlepsza będzie keratyna.

Dobrze, "cfaniaczki"... Piszę keratyna, bo takie coś znam ze szkoły, o
kreatynie wiecie, .. może nie uważałem... Może mi się coś pomerdało. Wiem,
że na forum kulturystyka piszą o kreatynie, ale kto by się tym sugerował.
Wyjdzie na to, że zrobię sobie tzw. rower poziomy, z napędem ręczno-nożnym,
i bicepsy same mi urosną.. w czasie jazdy po mieście chodnikami (!!!!).
Rowerek taki przekraczać pewnie będzie ze mną tak cóś 60km/h :) jak siebie
znam.
Co się bać techniki. Red Bula pijemy wszyscy :) a niektórzy nawet
latają. Pozdro dzięki za komentarze.. co taki kontrowersyjny jestem :)
Trening... zbieram siły na trening... Plan mam taki: butla z tlenem + doping
+ trening... tak na 100% obrotów. Co się szczypać.

10. Data: 2008-01-11 07:38:25

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kameleon" <l...@g...pl> wrote in message

> Trening... zbieram siły na trening... Plan mam taki: butla z tlenem +
> doping
> + trening... tak na 100% obrotów. Co się szczypać.

Powodzenia.

T. D.

test palec - nos
Zyczenia na nowy rok dla polskich wspanialych lekarzy...
rak, ratunku
onkolog, kujawsko - pomorskie
Infekcja bakteryjna a przytkane ucho