Prywatna grupa kuchenna bez trolli

1. Data: 2003-07-29 19:49:15

Temat: Prywatna grupa kuchenna bez trolli
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Osoby zainteresowane rozmowami o kuchni zapraszam do uczestnictwa w
nowej grupie kuchennej. Koniecznoscia bedzie osobiste zapisanie sie do
Yahoo Groups. Rozmowy beda sie koncentrowac wokol gotowania,.kuchni,
domu, rodziny.

Osoby, ktore nie otrzymaly osobistego zaproszenia na priva, a chcialyby
uczestniczyc w grupie proszone sa o napisanie do mnie po linki, za
pomoca ktorych mozna sie do tej grupy zapisac. Grupa bedzie NIE
moderowana, a trolle beda wyrzucane na prosbe innych uczestnikow.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-29 20:00:30

Temat: Możecie wyemigrować razem z pomysłodawczynią/Re: Prywatna grupa kuchenna bez trolli
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoca ktorych mozna sie do tej grupy zapisac. Grupa bedzie NIE
> moderowana, a trolle beda wyrzucane na prosbe innych uczestnikow.
Możecie wyemigrować razem z pomysłodawczynią tym razem tylko wirtualnie. To
niezbyt oryginalny pomysł utworzenia "własnej grzędy". Śmiech powoduje to,
ze jest to demokracja na wzór emigracji polskiej - zamknięcie we własnym
getcie. Mimo, że autorka mieszka w kraju wzorcowej demokracji i na pewno
uciekła od komuny peerelowskiej. No cóż czasem trudno jest uciec od samej
siebie. To oczywwista słabość Pomysłodawczyni, która nie znosi krytyki, a
tylko okrzyki uwielbienia. Jak mawiał Krasicki-"Prawdziwa cnota krytyk się
nie boi".
A to ci dopiero!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 20:00:41

Temat: Re: Prywatna grupa kuchenna bez trolli
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jul 2003 12:49:15 -0700, Waćpanna lub Waćpan Magdalena Bassett,
w wiadomości <3...@o...com> zawarł, co następuje:

> [...]
> nowej grupie kuchennej. Koniecznoscia bedzie osobiste zapisanie sie do
> Yahoo Groups. Rozmowy beda sie koncentrowac wokol gotowania,.kuchni,

Wydaje mi się, że jedną grupe już mamy, mozemy tutaj rozmawiać, wymieniać
się przepisami. Jeśli ktos ma problemy z "trollami" to należy to ignorować,
a nie odchodzić stąd, bo przecież jest wiele osób w usenecie, które
potrzebują rady, a nie będą wiedziały o istenieniu grupy na yahoo.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Zdjęcie z wyjątkowo głupim wyrazem twarzy, ale z firmową kartką:

1. Data: 2003-07-29 20:16:45

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bg6jpc$giu$1@atlantis.news.tpi.pl,
dżdżownica <d...@w...pl> a écrit:
> Śmiech powoduje to, ze jest to demokracja na wzór emigracji polskiej
> - zamknięcie we własnym getcie. Mimo, że autorka mieszka w kraju
> wzorcowej demokracji

Ciekawe masz poglady...

> i na pewno uciekła od komuny peerelowskiej.

Zrodla, kochanie ty moje, zrodla ?

> Jak mawiał Krasicki-"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi".

> A to ci dopiero!
To Jan Brzechwa, przepraszam...

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-07-29 20:21:37

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Ciekawe masz poglady...
A niby dlaczego ciekawe. A co to może nie jest prawda? To ostatecznie w
"ojczyźnie" pani Bassett opowiadają dowcipy o Polakach typu ; "Jak złamać
Polakowi palec? Należy go uderzyć w nos!"

> Zrodla, kochanie ty moje, zrodla ?
To jest niczym nie udokumentowana plotka.
> To Jan Brzechwa, przepraszam...
Ach tak, to Krasicki też był "Brzechwa"?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 20:45:01

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana wrote:

> [...]
> w wiadomości <3...@o...com> zawarł, co następuje:

> Wydaje mi się, że jedną grupe już mamy, mozemy tutaj rozmawiać, wymieniać

Kazdy moze zalozyc grupe. Twierdzenie, ze jedna grupa juz jest, wiec
innej nie potrzeba jest bez sensu. Jedna ksiazke o milosci tez juz
napisano.

>Jeśli ktos ma problemy z "trollami" to należy to ignorować,

Ignorowalam trolla przez kilka tygodni, dluzej mi sie nie chce.

> a nie odchodzić stąd, bo przecież jest wiele osób w usenecie, które
> potrzebują rady, a nie będą wiedziały o istenieniu grupy na yahoo.

Owszem, z tym jest problem, ale ja widze te nowa grupe jako grupe
tymczasowa, az troll sie znudzi i bedzie mozna wrocic do kuchni. W
miedzy czasie nowa grupa jest miejscem, gdzie te rozmowy, o ktorych
wspominasz, mozna kontynuowac bez narazania sie kabotynskie wtracenia
trolla o chorej psychice.

> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana

Zapraszam
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-29 20:48:31

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" wrote:
>blebleble ble ble ble ble ble

Zabolalo, co? Nie zaprosili kabotyna do rozmowy? wyindywidualizowali i
odcieli od zrodla radosci? ha ha ha ha ha ha

MB

1. Data: 2003-07-29 20:55:50

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bg6l12$n0o$1@atlantis.news.tpi.pl,
dżdżownica <d...@w...pl> a écrit:
> [...]
> w "ojczyźnie" pani Bassett opowiadają dowcipy o Polakach typu ; "Jak
> złamać Polakowi palec? Należy go uderzyć w nos!"

I ciekawe argumenty...

> To jest niczym nie udokumentowana plotka.

Dziekuje za wyjasnienie :-)

> Ach tak, to Krasicki też był "Brzechwa"?

Obywatelu, nie tnij bez sensu :

Ewcia

--
/fidel castro zyje/
Niesz !

1. Data: 2003-07-29 20:56:47

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabolalo, co? Nie zaprosili kabotyna do rozmowy? wyindywidualizowali i
> odcieli od zrodla radosci? ha ha ha ha ha ha
Bardzo przepraszam, ze nie odpowiem na ten post, ale to jest poniżej
poziomu, do którego zwykłem się zniżać!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 21:00:26

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi".
> To Jan Brzechwa, przepraszam...
> Ewcia
Brzechwa - Krasicki. To zupelnie jak z maslem i margaryna. Podziwiam,
podziwiam!!!! :-) Ale kolezanka pewnie tylko przepisy kulinarne czytuje.
Trzeba wybaczyc. :-)))))
Poziomka

gotuj z fantazja
Znacie ser?