Re: Można się nauczyć być inteligentnym?

From: "maya" <n...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Można się nauczyć być inteligentnym?
Date: 26 May 2005 21:38:00 +0200

> Przede wszystkim skup się na tym co Cię interesuje, a resztą nie zawracaj
> sobie głowy. Nie musisz wcale być omnibusem. Poza tym to wcale nie jest
> kwestia inteligencji może raczej elokwencji.

w tym sie z Toba calkowicie zgadzam ;)

> Może masz jakieś bariery związane z  tą nieśmiałością albo lękiem, że
> powiesz coś głupiego. Przestań się tym przejmować i bać się, staraj się na
> przekór tym lękom włączać się jak najczęściej do rozmowy, mów cokolwiek,
> swoje myśli, co ci przychodzi do głowy w związku z toczoną rozmową.

No a tu to..hmm..mam chlopaka..od niedawna..powtarza mi czesto jedna
rzecz "mow co myslisz a mysl co mowisz"..i czesto sie zlosci jak powiem cos
glupiego albo zakrece sie w tym co mowie...wiem to mi nie pomaga ale moj
problem nie jest przez niego byl juz wczesniej...chcialabym bardzo miec cos
ciekawego,madrego.smiesznego do powiedzenia...dzis znalazlam sobie pismo w
sieci "charaktery" i "maltretuje" sie czytaniem wszystkiego na tej
stronce..maltretuje bo jestem juz zmeczona...
a chcialabym zeby to pomoglo...