Mrowienie/drętwienie fragmentu skóry na plecach.

1. Data: 2009-01-19 19:17:12

Temat: Mrowienie/drętwienie fragmentu skóry na plecach.
Od: Ernest <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od kilku miesięcy mam dziwne doligeliwości ze skórą, otóż w
okolicy łopatki, czuję jakby skóra mrowiała, drętwiała, na obszarze
okręgu około 8-10cm. Nie jest to punktowe, rozprzestrzenia się w różnych
kierunkach, jakby coś po skórze chodziło lub pod nią, raz tu raz tam,
trudno to nawet nazwać, jakbym miał coś przyklejonego do skóry, bibółkę,
pajęczynkę. I nie ma żadnych śladów na skórze, ani podrażeninia ani
zaczerwienienia, nic a nic nie wyskakuje, a zaczyna mnie to bardzo
denerwować. Cóż to może być, spotkał się ktoś z czymś takim?

E.

2. Data: 2009-01-20 20:30:30

Od: Ernest <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ernest pisze:
> [...]
> zaczerwienienia, nic a nic nie wyskakuje, a zaczyna mnie to bardzo
> denerwować. Cóż to może być, spotkał się ktoś z czymś takim?

Sprawa wyjaśniona, 3 min wizyty u profesora dermatologa, 150 zł za
wizytę, żeby inni nie tracili kasy ujawnię dla potomnych ;). Jeśli ktoś
ma coś takiego jak ja w/w w okolicy łopatki, to jest taki przypadek i
nawet jakoś się to nazywa, niestety nazwy nie zapamiętałem, nie widzą
skąd się to bierze i nie jest to groźne, dostałem maść Optiderm lol,
uścisk rączki i do widzenia ;).

E.

3. Data: 2009-01-23 07:20:44

Od: "gosmo" <m...@m...nie.istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ernest" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> się to nazywa, niestety nazwy nie zapamiętałem, nie widzą skąd się to
> bierze i nie jest to groźne, dostałem maść Optiderm lol, uścisk rączki i

Założę się, że jest to "świąd starczy" ;P

4. Data: 2009-01-26 06:52:04

Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się to nazywa, niestety nazwy nie zapamiętałem, nie widzą skąd się to
> bierze i nie jest to groźne, dostałem maść Optiderm lol, uścisk rączki i

Może padło: Notalgia paresthetica

pozdrowienia A.

aparat słuchowy
Drażliwa skóra