Mrowki

1. Data: 2002-10-02 05:54:08

Temat: Mrowki
Od: "trakar" <t...@n...boxpl.com> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakis sposob aby pozbyc sie mrowek z ogrodka. Mam swiezo zasiany
trawnik a one wykopuja takie male dolki. A moze jest z nich jakis pozytek?

--
trakar
Bydgoszcz

2. Data: 2002-10-02 06:40:21

Temat: Re: Mrowki
Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trakar" <t...@n...boxpl.com> napisał w wiadomości
> Czy macie jakis sposob aby pozbyc sie mrowek z ogrodka. Mam swiezo zasiany
> trawnik a one wykopuja takie male dolki. A moze jest z nich jakis
pozytek?

moja żona też tak ma, a ja się nie przejmuje

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

3. Data: 2002-10-02 06:55:14

Od: "trakar" <t...@n...boxpl.com> szukaj wiadomości tego autora

> moja żona też tak ma, a ja się nie przejmuje

No....... tak ale o co chodzi w tej odpowiedzi? Jak sie to ma do mrowek?

4. Data: 2002-10-02 08:31:59

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No....... tak ale o co chodzi w tej odpowiedzi? Jak sie to ma do
> mrowek?

Może to Telimena?
moon

--

I ain't gonna squash it
and you don't need to wash it...
(FZ)

5. Data: 2002-10-02 08:59:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No....... tak ale o co chodzi w tej odpowiedzi? Jak sie to ma do mrowek?

Nie do mrówek tylko do dołków! :-)))
Nie przejmuj się. Lubimy sobie tu pofiglować :-))))
A na mrówki cos z borem. Np. boraks. Są takie preparaty w sklepach.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2002-10-02 13:38:06

Od: "trakar" <t...@n...boxpl.com> szukaj wiadomości tego autora

> A na mrówki cos z borem. Np. boraks. Są takie preparaty w sklepach.

No prosze ...a jednak czegos sie dowiedzialem. :-) Dzieki.

baby - krasnale
Microcoelum weddellianum ("Palemka kokosowa")
akebia
Jesień w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie
Sosna ???