Mróz

1. Data: 2009-01-06 08:44:55

Temat: Mróz
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
nie chce kręcić? :-(
Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

2. Data: 2009-01-06 09:06:54

Temat: Re: Mróz
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 09:44:55 +0100, Dirko napisał(a):

> Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
> nie chce kręcić? :-(
> Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

U nas w nocy było -22...

3. Data: 2009-01-06 09:16:08

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 09:44, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
>     Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
> nie chce kręcić? :-(
>                     Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

Rano -23°C. Akumulator było wziąć do domu na noc i ewentualnie
podłączyć do ładowarki... Trza mieć miernik, aby nie być
zaskoczonym.... przez zimę.

4. Data: 2009-01-06 12:09:31

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b3upwdmq9dtg.4lwhodei8acy.dlg@40tude.net Ikselka
<i...@g...pl> napisał(a):

> U nas w nocy było -22...

Hejka. Na działeczkach cicho i biało. Śnieg chrzęści pod butami.
Słoneczko świeci rozproszonym, baśniowym światłem. Bezwietrznie. Niebo
błękitne, bez jednej chmurki. Na horyzoncie delikatna mgła rozmazuje kontury
drzew i wiejskich zagród. Powietrze rześkie.
Jastrząb czatuje na czubku drzewa a kruki i gawrony spacerują po polu
szukajac czegoś do zjedzenia. Prawdziwa zima. :-)
Pozdrawiam wizytowo Ja...cki

5. Data: 2009-01-06 14:52:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 13:09:31 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
> Jastrząb czatuje na czubku drzewa a kruki i gawrony spacerują po polu
> szukajac czegoś do zjedzenia. Prawdziwa zima. :-)

Bo zima u nas być musi. I jeśli komu sie wydawało, że z powodu dwóch
ostatnich łagodnych zim już można sadzić u nas banany, to się grubo omylił
:-D
Kocham zimę!

6. Data: 2009-01-06 14:53:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Jan 2009 01:16:08 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Rano -23°C. Akumulator było wziąć do domu na noc i ewentualnie
> podłączyć do ładowarki... Trza mieć miernik, aby nie być
> zaskoczonym.... przez zimę.

Mnie wystarczy kalendarz :-)

7. Data: 2009-01-06 14:59:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo zima u nas być musi. I jeśli komu sie wydawało, że z powodu dwóch
> ostatnich łagodnych zim już można sadzić u nas banany, to się grubo omylił
> :-D
> Kocham zimę!

Powaliłaś mnie jednym słowem,jestem znokautowany.Zasadziłem sobie jesienią
banana!
Też kocham zimę u Eskimosów.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2009-01-06 15:38:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Jan 2009 15:59:48 +0100, mirzan napisał(a):

> Powaliłaś mnie jednym słowem,jestem znokautowany.Zasadziłem sobie jesienią
> banana!

Sama się powaliłam - nie wiedziałam, że jestem jasnowidzką ;-PPP

> Też kocham zimę u Eskimosów.

E tam, ja kocham naszą, polską :-)

> Pozdrawiam.Mirzan

Też pozdrawiam - zimowo :-)

XL wiosenna ;-PPP

9. Data: 2009-01-07 07:38:18

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2009, mirzan wrote:

> Powaliłaś mnie jednym słowem,jestem znokautowany.Zasadziłem sobie jesienią
> banana!
> Też kocham zimę u Eskimosów.
> Pozdrawiam.Mirzan

Ponieważ grupa jest pełna niedomówień i aluzji to pozwalam sobie się
dopytać. Mirzan, masz na myśli to długie i wygięte czy to proste z liśćmi
na wierzchu czyli bananowca?

D.P.

10. Data: 2009-01-07 07:56:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ grupa jest pełna niedomówień i aluzji to pozwalam sobie się
> dopytać. Mirzan, masz na myśli to długie i wygięte czy to proste z liśćmi
> na wierzchu czyli bananowca?

Mam na myśli te o liściach jak parasol,na których mają wyrosnąć olbrzymie
kiście tych krótkich żółtych pokrzywionych.Chciałem je prostować...
Pozdrawiam.Mirzan

Pomidory hamer...
roślin-menażeria
piękny ogród