Mróz

11. Data: 2009-01-07 20:44:11

Temat: Re: Mróz
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> > Też kocham zimę u Eskimosów.
>
> E tam, ja kocham naszą, polską :-)

To się z nią prześpij, bo za kilka dni zacznie się wiosna
i co najważniejsze, już nie odpuści.

12. Data: 2009-01-07 20:45:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jan 2009 21:44:11 +0100, ? napisał(a):

> To się z nią prześpij, bo za kilka dni zacznie się wiosna
> i co najważniejsze, już nie odpuści.

Czy Ty aby wszystkich masz w domu?
:-)

13. Data: 2009-01-11 13:10:25

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
o.googlegroups.com
Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

> Akumulator było wziąć do domu na noc i ewentualnie
> podłączyć do ładowarki... Trza mieć miernik, aby nie być
> zaskoczonym.... przez zimę.

Hejka. Akumulator przetrwał największe mrozy w domu, został w tym czasie
podładowany i od przedwczoraj kręci jak szatan a ja jeżdżę już trzeci dzień
na działeczkę. :-)
Ładowarkę mam, miernika niestety nie mam.
Pozdrawiam niekompletnie Ja...cki
PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

14. Data: 2009-01-11 13:35:08

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czasie
> podładowany i od przedwczoraj kręci jak szatan a ja jeżdżę już trzeci

Nota bene oddaloną od klatki o 300 kroków.

> PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko ...

Ślizgnąłbyś nań szybciej od szatana.

15. Data: 2009-01-11 15:45:57

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 14:10, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
>                     Pozdrawiam niekompletnie Ja...cki
> PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

Zamów przyczepę - piaskarkę (węże z dmuchanym piaskiem przed przedni
zderzak) z zaczepem kulowym... :-))

16. Data: 2009-01-11 18:14:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2009 07:45:57 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

> Zamów przyczepę - piaskarkę (węże z dmuchanym piaskiem przed przedni
> zderzak) z zaczepem kulowym... :-))

To już do tego baba się nie nada??? - na pl.rec.dom polecasz babę do mycia
naczyń zamiast wymarzonej przez jednego z panów zmywarki, a tutaj zamiast
chłopu samemu posypywać, polecasz piaskarkę??? Co za seksizm ;-PPP

17. Data: 2009-01-11 21:33:23

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już do tego baba się nie nada??? - na pl.rec.dom polecasz babę do mycia
> naczyń zamiast wymarzonej przez jednego z panów zmywarki, a tutaj zamiast
> chłopu samemu posypywać, polecasz piaskarkę??? Co za seksizm ;-PPP

Dirko nie został stworzony do takich przyziemnych zajęć.

18. Data: 2009-01-11 22:06:16

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gkdoj8$kr8$1@news3.onet ? <n...@o...pl>
napisał(a):

> Dirko nie został stworzony do takich przyziemnych zajęć.

Hejka. No, wreszcie dzisiaj napisałeś coś rozsądnego. ;-)
Pozdrawiam bosko Ja...cki

19. Data: 2009-01-12 19:50:28

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Akumulator przetrwał ...........
>
> PS U nas dzisiaj jest bardzo ślisko bo wczorajsze roztopy zamarzły w nocy.

I stonka na kartoflach nie siada :-)

Barbara

20. Data: 2009-01-12 20:50:50

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora