Mrozy w lecie

1. Data: 2004-07-19 07:47:26

Temat: Mrozy w lecie
Od: "Maciej Donotek" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem roslinke o nazwie mrozy. Srebrna cala. Nie moge znalezc lacinskiej
nazwy. Googlowi mrozy kojarza sie ze wszystkim prócz nazwy gatunkowej. Moze
kto jest mi w stanie pomóc? Mama nadzieje ze jest wieloletnia.

--
Maciej

2. Data: 2004-07-19 09:05:40

Temat: Re: Mrozy w lecie
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Donotek" <m...@d...com> napisał

> [...]
Moze
> kto jest mi w stanie pomóc? Mama nadzieje ze jest wieloletnia.

Chyba to starzec. W googlach szukaj pod 'Senecio', ale nie znam drugiego
członu nazwy.

Majka

3. Data: 2004-07-19 09:24:42

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Donotek" <m...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
Moze
> kto jest mi w stanie pomóc? Mama nadzieje ze jest wieloletnia.

Hmmm, szukaj:
Mrozy - Cineraria maritima lub Starzec - Senecio.
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2004-07-20 07:22:35

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Donotek" <m...@d...com> wrote in

> [...]
> lacinskiej nazwy. Googlowi mrozy kojarza sie ze wszystkim prócz nazwy
> gatunkowej. Moze kto jest mi w stanie pomóc? Mama nadzieje ze jest

Senecio maritimus 'Silver Dust'
Jak jest ostra zima to jednoroczne, jak taka, jak ubiegla, to trwale.
Ale to zadna strata, bo najladniejsze sa liscie. Moje mrozy przezimowaly
i wlasnie kwitna.. i wlasnie sie zniechecam do ich kwiatkow. Na
przyszlosc bede ciac, jak tylko sie pojawia paki :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

5. Data: 2004-07-26 20:34:48

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i wlasnie kwitna.. i wlasnie sie zniechecam do ich kwiatkow. Na
> przyszlosc bede ciac, jak tylko sie pojawia paki :-)

Kastrujesz je!

Elfir

Mycha.pl - Same Dobre Rady
matata-test-grupy - TEST