Mulina ,kanwa itp. przez internet....

1. Data: 2003-10-02 07:55:27

Temat: Mulina ,kanwa itp. przez internet....
Od: "Zoltar" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie....
Interesuje mnie wasz opinia na temat sprzedaży muliny ,kanwy itp. przez
Internet....
Prowadzę w szczecinie pasmanterie , mógłbym również prowadzić sklep
internetowy, jednak niemam zbytnio czasu na szukanie takowych witryn i
porównywanie ich ofert. Dlatego ciekaw jestem co i w jakich cenach musiało
by się w takim sklepie znalesc , np. w jakiej cenie za mulina Ariadna , DMC
itp. ... Myślę , ze przy okazji tworzenia takiej witryny mógłbym stworzyć
jednocześnie ogólno dostępne archiwum wzorów do haftowania... Czekam na
wasze opinie z zainteresowaniem ... Pozdrawiam Tomek

1. Data: 2003-10-02 08:18:52

Temat: Re: Mulina ,kanwa itp. przez internet....
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Zoltar" <z...@p...fm> :

> Witam wszystkich serdecznie....
> Interesuje mnie wasz opinia na temat sprzedaży muliny ,kanwy itp.
> przez Internet....

Witam serdecznie ! :)

Pomysł uważam za świetny, cały czas czekam na jakiś sensowny sklep
internetowy w Polsce tego typu, ale jak na razie doczekać się nie mogę.
Jakie dla mnie powinny być ceny ? Otóż takie, żebym składając zamówienie i
doliczając do tego koszty przesyłki nie zapłaciła więcej (czy też dużo
więcej) niż w pasmanterii na miejscu - dotyczy to oczywiście tych towarów,
które mogę dostać na miejscu. No i to chyba wszystko jeżeli chodzi o ceny.

A co musiałoby się znaleźć ? No cóż - im więcej tym lepiej - myślę, że im
więcej tego co masz w pasmanterii byłoby w sklepie tym lepiej. A gdyby
jeszcze mogły być rzeczy ciężko lub wcale dostępne w pasmanteriach u nas w
kraju (zapoznaj się z ofertą Hobby Studio i Kokardki) to już byłoby super.

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-02 08:51:02

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monga <n...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> kraju (zapoznaj się z ofertą Hobby Studio i Kokardki) to już byłoby super.

POdpisuję się wyszystkimi kończynami pod tym co powyżej. Ze swej strony dodam,
że dobrze jeżeli na przesyłke nie czeka sie dłużej niz powiedzmy 3 dni bo 2 -
3 tygodnie jak w Hobby Studio to zdecydowanie za długo. Oczywiscie to nie
dotyczy tego co jest jakos specjalnie sprowadzane na zamówienie.
Co do cen to mulina do 2,00zł myślę,że miałaby duże wzięcie. Ale poza muliną
faktycznie im więcej asortymantu tym lepiej. Ja myślę,że łącznie z różnego
rodzaju koralikami, suwakami, nićmi ,włóczkami i wszystkimi akcesoriami
"robótkowymi" nie tylko tamborki i kanwa. Bo przecież my nie tylko xxx, a
mając taką faktycznie pasmanterię w necie (ale warunek,że z obszernym i
dokładnym katalogiem - a nie na zasadzie mogę mieć ale napisz co chcesz kupić
to ja wtedy odpowiem) zakupy byłyby na pewno z całego pasmenteryjnego
asortymentu.

Pozdrawiam i życzę powodzenia - może wreszcie będzie prawdziwa
"pełna"pasmanteria w necie
Anga (Ania)

1. Data: 2003-10-02 09:03:24

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sklep
> internetowy, jednak niemam zbytnio czasu na szukanie takowych witryn i
> porównywanie ich ofert

Witaj!!
Nie musisz szukac.....mysmy juz znalazły :)))
Zajrzyj pare postow wyzej do FAQ grupy pl.rec.robotki-reczne ,tam masz
linki :))

Pozdrawiam

Pusia zakawowana na maksa(ale kaloryferki włączyli hurrrrraa)

1. Data: 2003-10-02 09:21:52

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do cen to mulina do 2,00zł myślę,że miałaby duże wzięcie.
Jakie 2.00 zł??? (!!!)
Maksymalnie 1.60, aby wraz z ceną przesyłki wyszło około ceny sklepowej...
ale to moje zdanie :-)

> Anga (Ania)
Iw.

1. Data: 2003-10-02 09:49:38

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Iweczka" <i...@p...pl> :

> Jakie 2.00 zł??? (!!!)

Powiem tak - jeżeli miałabym kupować samą mulinę, to faktycznie 2 zł +
koszty przesyłki wyszłyby dużo, ale jeżeli kupowałabym coś innego czego
nie mogę dostać u siebie w pasmanterii a nawet coś innego co mogę
dostać, ale byłoby o te kilka zł w sumie tańsze (np. metr kanwy, kilka
motków włóczki) to mulina za 1,9-2 zł byłaby jak najbardziej ok :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

1. Data: 2003-10-02 10:01:18

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostać, ale byłoby o te kilka zł w sumie tańsze (np. metr kanwy, kilka
> motków włóczki) to mulina za 1,9-2 zł byłaby jak najbardziej ok :)

No i wszystko zepsułaś ;-)))
Chyba im taniej, tym lepiej, hę?
:-)))
Iw. (Wrocław)

1. Data: 2003-10-02 10:21:37

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Tomku !

Tak, jak juz dziewczyny mowily, spora czesc z nas jest bardzo zainteresowana
taka pasmanteria. Wlasciwie powiedzialy juz wszystko, co najwazniejsze...bo
i ceny, kolory, asortyment, zwrocenie uwagi na przeglad oferty (chodzi
zwlaszcza o kolorystyke), sprawnosc obslugi wysylkowej... wiec chyba
wszystko.

Ze swej strony chcialabym jedynie, aby Twoj list tu na grupe nie byl tylko
kolejnym listem nadziei dla nas !!!

Pozdrawiam serdecznie
Asia

1. Data: 2003-10-02 10:22:58

Od: "" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednocześnie ogólno dostępne archiwum wzorów do haftowania... Czekam na
> wasze opinie z zainteresowaniem ... Pozdrawiam Tomek

Witam
Propozycja otwarcia sklepu internetowego jest swietna.
Jeżeli chodzi o towar to trudno tu powiedzieć zanjac ceny towarów ,czy kanw
które można dostać w sklepie.
Ja od pewnego czasu szukam obrusów Zweigarta, ze wstawkami do wyszywania, ale
cena za obrus 90cm*90cm około 80 - 90 PLN jest dla mnie dużym wydatkiem i
dlatego jescze nie skusiłam się na ten zakup. Może za jakiś czas, a może trafię
gdzieś tańszy.
Inną rzeczą są kolorowe kanmy, nie tylko biała, bo wiele ciekawych wzorów jest
wyszywanych w oryginale na kolorowych kanwach (np.: dwa płynące łabędzie po
wodzie wyszyłam na kanwie niebieskiej, bo taka była w zestawie. Efekt
rewelacyjny).
I tu jak zwykle odzywa się w moim przypadku domowy budżet, że nie mogę sobie za
bardzo pozwolić na zakup większego kawałka kanwy kolorowej, bo najczęściej są
to kanwy francuskie czy niemieckie i za metr bż. pasmanterei liczą sobie od 60
PLN wzwyż. A Polska kanwa dla od miany nie trzyma równego splotu nici.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2003-10-02 10:52:00

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Asia
>
> I o to chodzi :-))) Im więcej tego typu sklepów będzie tym lepiej (dla nas)
Tak więc działaj jak najszybciej
Anga(Ania)

Szydełkowe linki
[xxx] vase of roses są