Multiclip - mity i fakty

1. Data: 2003-04-29 15:58:08

Temat: Multiclip - mity i fakty
Od: Lockheed <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie. Jak to jest z tym Multiclipem w kosiarkach. Czy jest to tylko
chwyt marketingowy czy rezczywiscie drobniutko kroi trawe, ktora staje sie
nawozem i nie trzeba jej grabic? Co na to praktycy?

2. Data: 2003-04-29 16:45:09

Temat: Re: Multiclip - mity i fakty
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Lockheed" <i...@o...pl> wrote in message
> No wlasnie. Jak to jest z tym Multiclipem w kosiarkach. Czy jest to tylko
> chwyt marketingowy czy rezczywiscie drobniutko kroi trawe, ktora staje sie
> nawozem i nie trzeba jej grabic? Co na to praktycy?

Jesli ten Multiclip to to samo, co tu nazywa sie "mulching mower",
to faktycznie tak robia. Z tym, ze jesli tnie sie trawe za nisko
(to znaczy, scina sie za dlugie kawalki) lub trawa jest mokra, to
to nie dziala jak powinno i pozostaje troche sianka na trawniku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-04-29 21:59:09

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrowienia,
>    Michal
>
> -- Ostatnio narzekałeś na spaliny kosiarek sąsiadów:(
Czy Ty trawy nie kosisz?Jeżeli jednak kosisz
to może kosą?
Ten ekologiczny sposób pasowałby do Twego ogrodu
typu powiedzmy przyrodniczego.Dzisiaj siedząc na
tarasie odkryłem,że mój ogród jest lustrzanym
odbiciem Twojego.Raz posadzone samo rośnie,ma się
dobrze,nie pryskane,nie przycinane,nie malowane:)
Wychodzi na to,że jesteśmy jedynymi grupowiczami
-obserwatorami poczynań drzew,krzewów i kwiatków.

Pozdrawiam Anastazy

4. Data: 2003-04-30 01:40:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> -- Ostatnio narzekałeś na spaliny kosiarek sąsiadów:(
> Czy Ty trawy nie kosisz?Jeżeli jednak kosisz
> to może kosą?

Kosze kosiarka elektryczna wlasnie taka "mulching". A czasem troche
siana mi nic nie przeszkadza. Oczywiscie, gdyby nie przepisy osiedlowe,
w ogole bym nie kosil.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Multiclip - mity i fakty
Pierwiosnki
do maniakow tulipanowych
Pelargonia "Randy"
czym wylozyc oczko wodne czy raczej "basen z fontanna?