Re: Multiroom TV przez gniazdko elektryczne

From: t-1 <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Multiroom TV przez gniazdko elektryczne
Date: Sat, 21 Oct 2017 11:44:31 +0200

W dniu 2017-10-21 o 07:11, panamera pisze:
> Witam
> Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
> Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony
> przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie
> urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to
> podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to
> zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
> zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim
> dekoderze to bedzie to dzialac ?

Trudno cię zrozumieć, nie masz daru jasnego przekazywania swoich myśli.
Jeśli jest tak, jak ja sobie wyobrażam to co opisujesz, to może działać.
Sprawdź w instrukcji jak podłączyć (sparować) następne "urządzonko"
(rozumiem PLC)
Pewnym zagrożeniem jest potencjalnie zbyt mała szybkość transmisji.
Ale to zależy od typu urządzeń PLC i zakłóceń w sieci zasilającej.