Mundurki - ktoś coś wie?

1. Data: 2008-02-12 11:04:09

Temat: Mundurki - ktoś coś wie?
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Czy ktoś z Was ma jakieś wiarygodne informacje na temat zmiany
rozporządzenia odnośnie mundurków w szkołach? Czy są realne przesłanki, że
to nastąpi? Pytam, bo mundurek córy diabeł ogonem nakrył (cały dom
przetrząśnięty, prawdopodobnie posiała gdzieś w szkole albo na basenie) i
zastanawiam się, czy zamawiać nowy czy dać sobie spokój. Na szczęście nasza
szkoła jest mało restrykcyjna jeśli chodzi o przestrzeganie tego przepisu,
więc głowy nikt mi od razu nie urwie, ale nie chcę przeginać i wprowadzać
"nowej, świeckiej tradycji".
U nas nikt nic nie wie na ten temat, więc postanowiłam zasięgnąć języka na
niezawodnej psds ;-)

Pozdrawiam
Nixe
[czy ktoś mnie w ogóle jeszcze pamięta? ;-]

2. Data: 2008-02-12 12:21:25

Temat: Re: Mundurki - ktoś coś wie?
Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
> "nowej, świeckiej tradycji".
> U nas nikt nic nie wie na ten temat, więc postanowiłam zasięgnąć języka na

Nie wiem skąd piszesz, Ale w szkole mojego syna ( W-wa Wola ) na zebraniu
semestralnym dowiedziałam sie że właśnie od II semestru mundurki będą
obowiązkowe i będzie to skrupulatnie sprawdzane.
pozdrawiam
Gosia

3. Data: 2008-02-12 12:59:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@o...pl> napisała:

> Nie wiem skąd piszesz, Ale w szkole mojego syna ( W-wa Wola ) na zebraniu
> semestralnym dowiedziałam sie że właśnie od II semestru mundurki będą
> obowiązkowe i będzie to skrupulatnie sprawdzane.

Szkoła córki jest w Gdyni. Ale to i tak nie ma większego znaczenie, bo
rozporządzenie jest ogólnokrajowe.
Z ciekawości - czy w szkole Twojego syna, w I semestrze mundurki nie były
obowiązkowe?

Pozdrawiam
Nixe

4. Data: 2008-02-12 14:30:55

Od: "Hermiona" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> Witam :)
>
> Czy ktoś z Was ma jakieś wiarygodne informacje na temat zmiany
> rozporządzenia odnośnie mundurków w szkołach?

Nie, niby cos pani minister zapowiadala, ale zadnych decyzji nie podjela.

Kasia

5. Data: 2008-02-12 15:07:04

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozporządzenie jest ogólnokrajowe.
> Z ciekawości - czy w szkole Twojego syna, w I semestrze mundurki nie były

Były i nie były obowiązkowe. Firma krawiecka nie wywiązała się na czas z
zamówienia i dzieci nie musiały nosić, zasada była tylko taka że mają być
bluzki czarne, szare lub niebieskie.

POzdrawaim

6. Data: 2008-02-12 16:24:40

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Feb 2008 12:04:09 +0100, Nixe napisał(a):

> Pytam, bo mundurek córy diabeł ogonem nakrył (cały dom
> przetrząśnięty, prawdopodobnie posiała gdzieś w szkole albo na basenie) i
> zastanawiam się, czy zamawiać nowy czy dać sobie spokój.

Też nic jeszcze nie wiem. Natomiast dziś miałam ten sam problem, bo
dziewczynka zgubiła i się nie znalazł. Mam wpisała notatkę, że prosi o
zamówienie nowego. Jednak na razie sama jej powiedziałam żeby się
wstrzymała (tym bardziej, że sytuacja finansowa ciężka). Zobaczymy jak się
sprawa potoczy, jak będą dalej obowiązkowe to zawsze może zamówić nowy, a
gdyby się okazało, że jednak są niepotrzebne, to szkoda jej kasy.
--
Elżbieta

7. Data: 2008-02-12 17:08:14

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe"

> Czy ktoś z Was ma jakieś wiarygodne informacje na temat zmiany
> rozporządzenia odnośnie mundurków

Ustawy.
Różnica o tyle istotna, że przez Sejm trzeba przepchać, do rozp. wystarczy
śmignięcie podpisu ministra.
Nic, głucho. Co nie dziwne, bo robią przymiarki do większej noweli, pewnie
kupą będą pchać. Na razie ewidentnie rząd nie ma głowy do tego.

> [czy ktoś mnie w ogóle jeszcze pamięta? ;-]

Wielki kambek czy jedynie na kawkę?

EwaSzy

8. Data: 2008-02-13 10:14:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisała

> Ustawy.
> Różnica o tyle istotna, że przez Sejm trzeba przepchać, do rozp. wystarczy
> śmignięcie podpisu ministra.

Ażesz :(

> Nic, głucho. Co nie dziwne, bo robią przymiarki do większej noweli, pewnie
> kupą będą pchać. Na razie ewidentnie rząd nie ma głowy do tego.

Czyli pewnie nie ma się co łudzić w najbliższym czasie.
No szkoda, trza będzie wyskoczyć z "paru" złotych ;-)

> Wielki kambek czy jedynie na kawkę?

Nawet nie na kawkę, chyba, że malutkie, szybkie espresso ;-)
Kawki to ja czasem w realu nie mam kiedy wypić, a co dopiero tutaj.
Na wszelki wypadek nawet nie przeglądałam wątków, bo pewnie by mnie
wciągnęło, jak w wir.
Ale tęskno mi, nie powiem. Może się skuszę bliżej lata, kto wie ;-)

Pozdrawiam
Nixe

9. Data: 2008-02-13 12:59:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:foufpc$b3q$1@news.onet.pl...

Ile taki mundurek kosztuje?
Duch

10. Data: 2008-02-13 13:36:56

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> napisał

> Ile taki mundurek kosztuje?

U nas ok. 40 zł, więc nie jest to jakaś zabójcza kwota, ale pomyślałam, że
skoro mieliby znieść ustawę, to szkoda nawet takiego wydatku. Tym bardziej,
że sam mundurek do niczego mi potem się przyda (nawet jako szmata do podłogi
;-)

Pozdrawiam
Nixe

Nieznane dzieje Teresy
Czy ludzie mądrzy są ateistami, satanistami i sekciarzami?
Glany
czcij Boga
b?dĽcie katolikami