Re: Muszę Was zmartwić (crospost)

1. Data: 2002-09-16 23:43:30

Temat: Re: Muszę Was zmartwić (crospost)
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[FUCK_SPAM]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał sporo bzdur, m. in.:

> [................] Ja wierzę mocno iż człowiek ma
> nieco
> większe możliwości niż ewoluująca małpa i Darwina powiesiłbym za genitalia.
> Choć i tu należy przyznać, że dla naszego ciała, to spójna teoryjka.
> Jednak nie dla naszych mózgów.

Wieszanie za genitalia to twój ulubiony argument w dyskusji? Mocno wierzysz,
że człowiek ma nieco większe możliwości niż ewoluująca małpa - i dla tej wiary
jesteś gotów do tak haniebnych praktyk?

Człowiek ma nieco większe możliwości niż ewoluująca małpa - bo właśnie
ewolucja wyniosła go na wyższy poziom. Wiara nie ma tutaj nic do rzeczy,
to są fakty.

Wspomniałeś o spójnej teoryjce, która nie dotyczy naszego mózgu. Niech zgadnę:
wierzysz w to, że gdzieś - kiedyś - na stadko małpoludów spłynęło Boskie
tchnienie - i w tej magicznej chwili powstał Człowiek...

Jeśli nie zgadłem, napisz własnymi słowami, jak to było według ciebie z
Człowiekiem. A jeśli nadal będziesz wspominał o wieszaniu za genitalia,
wbijaniu na pal czy paleniu żywcem za wyrażanie opinii niezgodnych z
twoimi przekonaniami, to ja podziękuję za dalszą wymianę poglądów.

--
Sławek [am-pm]