Musze sie pochwalic ...

1. Data: 2002-11-09 17:58:20

Temat: Musze sie pochwalic ...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

moja przyjaciolka z Poludniowej Afryki...jedna jej kolderka
(kolderka, ha! ponad 2 m na ponad 2 m...) wygrala nagrode
publicznosci na krajowym festwiwalu w Pld A. Z Tutu , niestety,
tylko wirtualnie, ale znam sie od dobrych 4 lat, wspaniala
babka!!! i jako dobry patchworkowiec, podjela sie czegos co
spedza sen z powiek patchworkowcom...ambitnym... uszyla tzw Dear
Jane quilt. wszystko recznie. do obejrzenia jest tu:
http://community.webshots.com/photo/32877707/3306642
4HPIlNl
wygrala ta niebiesko biala. obie jej koldry Dear Jane sa uszyte
uzywajac materialow indygo z lokalnej fabryki , smialysmy sie jak
moze byc indygo ...brazowe, ale jest, ehhehehehe

co do samej kolderki Dear Jane to naprawde warto obejrzec strone
poswiecona Dear Jane...www.dearjane.com

Krysia, dumna z przyjaciolki jako ten paw

wszystko uszyte RENCAMI, nie maszyna
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-09 20:22:30

Temat: Re: Musze sie pochwalic ...
Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w szoku.... co za cierpliwosc.....
AnnaBlue

=-----

1. Data: 2002-11-09 21:51:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 21:22:30 +0100, "Anna"
<q...@p...onet.pl> wrote:

>Jestem w szoku.... co za cierpliwosc.....
>AnnaBlue

ja mam ksiazke z wzorami wszystkimi...wydaje mi sie, ze moglabym
zrobic ze 3-4 bloki i juz....istnieja grupy mailingowe samopomocy
i wsparcia i wymiany doswiadczen w robieniu tej kolderki, sa
wzory zmniejszonych wersji , dla mniej odwaaznych. Tutu poszla na
calosc..i to dwa razy, to tak jaby wejsc na Bardzo Duza Gore...

bylas na stronie Dear Jane?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-10 00:21:14

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu, co oznacza Dear Jane Guilt? Nijak mi sie sie nie chce
ptrzetlumaczyc... ku chwale czego?
A na stronie bylam, i pomimo togo, ze sporo in English rozumiem, to jakos
sens tego mi sie wymyka...
AB
wiadomosci news:jl0rsukvmftp3j0iv7j1pa4hf1icehg289@4ax.com...

1. Data: 2002-11-10 07:21:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Dear Jane...to quilt czyli kolderka, ktora ona zrobila/uszyla
niejaka Jane A.Blakely Stickle, skonczyla w 1863roku.
wykorzystala226 wzorow. a kawalkow materialu
zawiera...uwaga...5602

kolderka byla szyta w czasie wojny, w czasach bardzo
pionierskich, i z tej biedy, z resztek wyczarowala rzecz tak
niezwykla i awangardowa, ze ludzie sie zakochuja w kolderce od
reki albo wpadaja w zachwyt nad pracochlonnoscia, innowacja (w
porowqnaniu z innymi koldrami czasu wojny...calosc jakos gra,
dziala jako calosc wlasnie.

ja wywlekam ksiazke od czasu do czasu, patrze na koldre, patrze
na zdjecia poszczegolnych wzorow i chce mi sie szyc!

W sumie Jane Stickle nie byla nikim slawnym, uszyla jedynie
koldre, ktora przetrwala czasy i jak wiele innych rzeczy na
swiecie - fascynuje ludzi dokola swiata

Krysia

dalej dumna z mojej przyjaciolki

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-10 11:55:12

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiec mój zachwyt i podziw byl (i jest) calkowicie uzasadniony...
AnnaBlue

wiadomosci news:gh1ssucp9i45h0fg6uasomnl19h7pl6kah@4ax.com...

1. Data: 2002-11-10 19:17:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Nov 2002 20:29:58 +0100, "Wiesia" <w...@p...onet.pl>
wrote:

>Acha! Dech zapiera...
>A gdyby tak Krysia zechciala si? pochwalic, co JEJ rece potrafia, zachwyt
>bylby wiekszy jeszcze... ;-))
>Nie widzialam, ale slyszalam, o patchworkowej kolderce cos z ...1300
>kawalkow?
>Pozdrowienia!
>- Wiesia

dobra dobra...gdzies jakies zdjecia sei walaja, ale ja to jestem
taka mala manufaktura lapek do garow...TO chyba juz wiesz, hihihi
bo samych kolderek to nie duza mam na koncie (a ja wiem, ze 7 czy
8...jedna dla brata, jedna dla przyjaciol, jedna dla Mamy, po
jednej dl adwojga moich dzieci...dwie male dla dzieci -
bliznianiakow, 3 dla wnukow naszych przyjaciol, jedna dla corki
kolezanki, jedna dla wnuczki mojego brata, 7 czy 8 bardzo
malutkich - charytatywne, dla oddzialu wczesniakow w...Finlandii,
cos 17 poszewek na podzuszki na kanapy...ciekawa jestem, czy
zauwazylas pewien brak w tych kolderkach...rozwiazania prosze
drukowac na lamach forum tutejszego ;)))

Trys ;))

jak znajde zdjecia to gdzies wrzuce...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-10 19:29:58

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec mój zachwyt i podziw byl (i jest) calkowicie uzasadniony...
> AnnaBlue

Acha! Dech zapiera...
A gdyby tak Krysia zechciala się pochwalic, co JEJ rece potrafia, zachwyt

1. Data: 2002-11-10 21:23:35

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:nubtsu0uvcoidbb2ivu2m2jnhrc20vkqec@4ax.com...
> [...]
>

> dobra dobra...gdzies jakies zdjecia sei walaja, ale ja to jestem
> taka mala manufaktura lapek do garow...TO chyba juz wiesz, hihihi

Oooooo :) to powiedz mi, co wkladasz do srodka, zeby lapa byla naprawde
odporna na temperature:)

Elzbieta

1. Data: 2002-11-10 22:13:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Oooooo :) to powiedz mi, co wkladasz do srodka, zeby lapa byla naprawde
>odporna na temperature:)
>

>Elzbieta

natenprzyklad recznik, albo gesto tkana scierke, np lniana,
zlozona dwa -trzy razy, albo kawal welny juz pranej, wrecz
sfilcowanej (filcowac latwo...), gruba bawelna, co pod reka. ale
nie np polar bo on srednio odporny na wysokie temperatury

Krysia
K.T. - starannie opakowana

500 linków z free cross
windoe color sorry
window color
witam :)
czapeczka najprostsza robiona szydełkiem:)