Musze się wyżalić :-(

1. Data: 2003-12-15 19:51:00

Temat: Musze się wyżalić :-(
Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

ja tylko tak na chwilkę bo mam doła. Próbuję z Atkinsem, ale nie mogę
utrzymać się w 20 g węgli choć przez kilka dni. Przez to ciagłe
próbowanie nie mogę już na jaja patrzeć. Nawet oliwki mi juz nie
smakują. Niech to. Chyba sobie odpuszczę do końca roku i zacznę od
stycznia. To pa. Trzymajcie się DO MM Atkinsowcy i wszyscy inni.
Trzymam Kciuki.

--
Pozdrufy
Didlo

2. Data: 2003-12-15 19:55:06

Temat: Re: Musze się wyżalić :-(
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smakują. Niech to. Chyba sobie odpuszczę do końca roku i zacznę od
> stycznia. To pa. Trzymajcie się DO MM Atkinsowcy i wszyscy inni.

A to ciekawe... znaczy, że ciągnie Cię do tych węgli?
Nie da się zastąpić mięsem tej ciągoty?
A jaja, to jesz ja "optymalni", że nie możesz na nie patrzeć? Napisz coś
więcej;)
I trzymaj się.

Pozdrawiam,
Adam

3. Data: 2003-12-15 21:40:51

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tylko tak na chwilkę bo mam doła. Próbuję z Atkinsem, ale nie mogę
> utrzymać się w 20 g węgli choć przez kilka dni. Przez to ciagłe
> próbowanie nie mogę już na jaja patrzeć. Nawet oliwki mi juz nie

to zwieksz wegle do 50-60, zmniejsz jajka do 1/3, popij smietanką i bedziesz
na DO z przyjemnością i bez obrzydzenia ;)))
pzdr
grazyna

4. Data: 2003-12-15 21:50:15

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał w wiadomości

> to zwieksz wegle do 50-60, zmniejsz jajka do 1/3, popij smietanką i
bedziesz
> na DO z przyjemnością i bez obrzydzenia ;)))

A jeśli Didlo brzydzi się śmietaną?

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2003-12-15 22:03:27

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> A jeśli Didlo brzydzi się śmietaną?

A kysz jak możesz tak myśleć ;)

Slawek

6. Data: 2003-12-16 05:13:42

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A to ciekawe... znaczy, że ciągnie Cię do tych węgli?
> Nie da się zastąpić mięsem tej ciągoty?

Nie ciągnie mnie konkretnie do węgli tylko te węgle "ukryte" np.
majonez, mleko (musze rano kawe z mlekiem wypić albo dwie, bo jak nie to
jestem zombi) itd. No i uzbiera się.

--
Pozdrufy
Didlo

7. Data: 2003-12-16 09:23:19

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ciągnie mnie konkretnie do węgli tylko te węgle "ukryte" np.
> majonez,

? a to majonez nie jest z jaj, oleju i soli? 8-/
Zresztą ile tych węglowodanów tam jest i ile się go w sumie zjada?

mleko (musze rano kawe z mlekiem wypić albo dwie, bo jak nie to
> jestem zombi)

Kawa bez mleka tez jest dobra - mnie po kawie z mlekiem zawsze brzuch bolał.

> itd. No i uzbiera się.

No z tym to ja nie dyskutuję. ;-)

Sowa

8. Data: 2003-12-16 09:26:26

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> ? a to majonez nie jest z jaj, oleju i soli? 8-/
> Zresztą ile tych węglowodanów tam jest i ile się go w sumie zjada?

CHau, chau, chau - odszczekuję,
faktycznie jest tam cukier jako dosmaczacz, ale w całym dużym słoiku jest
węglowodanów 3,5 grama (na 700g majonezu) to chyba w sumie niezbyt dużo -
zresztą nie podejrzewam Cię, że zjadasz cały majonez na raz ;-)

Możesz sama zrobić majonez, bez cukru.

Sowa

9. Data: 2003-12-16 09:39:08

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Didlo napisał:

Chyba sobie odpuszczę do końca roku i zacznę od
> stycznia.

Prosze, nie odpuszczaj sobie... bedzie tragicznie po swietach, jesli juz
tak bardzo ci jajka nie odpowiadaja, jedz cos innego, ryba? sery?
W kazdym razie nie wracaj na wszystkozernosc.

To pa. Trzymajcie się DO MM Atkinsowcy i wszyscy inni.
> Trzymam Kciuki.

Ja za ciebie tez. 1.01.jest dobrym dniem do zaczynania od nowa, ale jest
tez dobrym dniem do kontynuowania tego, co se postanowilo wczesniej ;-)
Wiec trzymam za ciebie kciuki Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

10. Data: 2003-12-16 09:41:30

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dużo -
> zresztą nie podejrzewam Cię, że zjadasz cały majonez na raz ;-)

te 3,5 to w 100g. Do jednego jaja zjadam ze 2 łyżeczki, bo lubięęę
majonez.

--
Pozdrufy
Didlo

jaka woda mineralna jest najlepsza na diete...
jak stracić??
stres
Spotkanie we Wroclawiu
Otyłość a hormony...