Myszkę paluszkiem w gumce

1. Data: 2011-05-16 10:00:42

Temat: Myszkę paluszkiem w gumce
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie świntuchy, to nie to o czym myślicie ;)

Na moim biurku w fabryce, leży trochę gumek recepturek. Bezwiednie bawiłem
się jedną i coś fajnego odkryłem. Trzeba sobie gumką owinąć palec
wskazujący bądź fakujący (serdeczny ?) tak żeby ucisk był spory ale
niekoniecznie żeby bolało. I teraz należy chwycić myszkę i próbować tym
palcem klikać. Gdy palec leży już na przycisku, z klikaniem nie ma
problemów, jeśli jednak nie dotyka tylko jest ciut nad przyciskiem, to jakoś
tak musze się mocno skupiać by palec poszedł w dół zamiast do góry. Ciekawe
czy to tylko moja przypadłość czy wy też tak macie ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2011-05-16 10:18:36

Temat: Re: Myszkę paluszkiem w gumce
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2011 12:00:42 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> [...]
> tak musze się mocno skupiać by palec poszedł w dół zamiast do góry. Ciekawe
> czy to tylko moja przypadłość czy wy też tak macie ? :)

Ile zarabiasz za swoją pracę w tej fabryce? - bo chyba nie za bardzo masz
tam co robić ;-PPP

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

3. Data: 2011-05-16 10:33:13

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile zarabiasz za swoją pracę w tej fabryce? - bo chyba nie za bardzo masz
> tam co robić ;-PPP

Ja tu prezentuję odkrycie mogące stanowić przełom w terapi uzależnień od
komputera, a Ty o takich przyziemnych sprawach ... :P

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2011-05-16 10:36:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2011 12:33:13 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ja tu prezentuję odkrycie mogące stanowić przełom w terapi uzależnień od
> komputera, a Ty o takich przyziemnych sprawach ... :P

Do celów terapii uzależnień od komputera wystarczy sobie (siedząc przed
nim) krzesło obrócić o 180 stopni - a Ty aż gumki i inne sposoby porażania
nerwów...
:-D

5. Data: 2011-05-16 10:40:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nim) krzesło obrócić o 180 stopni - a Ty aż gumki i inne sposoby porażania

Właśnie przeprowadziłem kolejne doświadczenie. Zawiązałem gumkę na każdym
palcu i dzięki temu miałem spore problemy z utrzymaniem papierosa w ręku !!
;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2011-05-16 11:25:28

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Właśnie przeprowadziłem kolejne doświadczenie. Zawiązałem gumkę na każdym
> palcu i dzięki temu miałem spore problemy z utrzymaniem papierosa w ręku
> !! ;)

To weź sobie zawiąż... no wiesz gdzie...

Qra

7. Data: 2011-05-16 11:41:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2011 13:25:28 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> To weź sobie zawiąż... no wiesz gdzie...

Na szyi?
;-PPP

8. Data: 2011-05-16 11:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2011 12:40:59 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Właśnie przeprowadziłem kolejne doświadczenie. Zawiązałem gumkę na każdym
> palcu i dzięki temu miałem spore problemy z utrzymaniem papierosa w ręku !!
> ;)

Chyba se poszukam jakiejś pracy biurowej. Bo to, co teraz robię, to to
samo, ale bezpłatne. Byłabym chyba lepsza od Ciebie jako pracownik - bo
przynajmniej nie palę, to wymagam tylko gumki na jednym palcu, tym od
myszki ;-PPP

9. Data: 2011-05-16 11:42:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> To weź sobie zawiąż... no wiesz gdzie...

A to będzie bezpieczne ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2011-05-16 12:06:27

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> A to będzie bezpieczne ?

A nie wystarczy że ekscytujące?

Qra