Myszkę paluszkiem w gumce

21. Data: 2011-05-16 19:05:57

Temat: Re: Myszkę paluszkiem w gumce
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

Nie świntuchy, to nie to o czym myślicie ;)

Na moim biurku w fabryce, leży trochę gumek recepturek. Bezwiednie bawiłem
się jedną i coś fajnego odkryłem. Trzeba sobie gumką owinąć palec
wskazujący bądź fakujący (serdeczny ?) tak żeby ucisk był spory ale
niekoniecznie żeby bolało. I teraz należy chwycić myszkę i próbować tym
palcem klikać. Gdy palec leży już na przycisku, z klikaniem nie ma
problemów, jeśli jednak nie dotyka tylko jest ciut nad przyciskiem, to jakoś
tak musze się mocno skupiać by palec poszedł w dół zamiast do góry. Ciekawe
czy to tylko moja przypadłość czy wy też tak macie ? :)

No ja nie :)
A wydawać by się mogło, że jak krew nie dopływa, to leciał będzie sam w
dół....
Chociaż z drugiej strony, jak już zesztywniał to czemu miałby iść dół?
;)

Vicky

22. Data: 2011-05-16 22:19:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-16 20:23, Ikselka pisze:

> [...]
utrzymaniem papierosa w ręku !! ;)

> Myślisz, że jak uschnie, to jest jeszcze jakaś nadzieja?
> ;-PPP

Nie myślę, wiem - tym bardziej, że nie musi zaraz usychać.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

23. Data: 2011-05-17 05:25:28

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-16 21:05, Vicky pisze:

> [...]
> dół....
> Chociaż z drugiej strony, jak już zesztywniał to czemu miałby iść dół?

hehe... niezly wskaznik zidiocenia.
No dalej czubki, dajcie kurwa czadu, toc koles taaaaki nawoz
intelektualny zapodal ;)

24. Data: 2011-05-17 05:46:28

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe... niezly wskaznik zidiocenia.
> No dalej czubki, dajcie kurwa czadu, toc koles taaaaki nawoz intelektualny
> zapodal ;)

Patrz i podciągaj intelekt.

25. Data: 2011-05-17 08:11:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-17 07:46, Vicky pisze:

> Patrz i podciągaj intelekt.

Thx, pierdziel kurwa bez krempacji ;)

26. Data: 2011-05-17 09:45:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 May 2011 00:19:24 +0200, Aicha napisał(a):

utrzymaniem papierosa w ręku !! ;)

> Nie myślę, wiem - tym bardziej, że nie musi zaraz usychać.

Nie tak zaraz - najpierw parę dni gangreny 3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

27. Data: 2011-05-17 09:47:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 May 2011 07:46:28 +0200, Vicky napisał(a):

> Patrz i podciągaj intelekt.

Na gumce ma, to mu opada ;-PPP

28. Data: 2011-05-17 10:55:36

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> I co gorsza - znacznie bardziej szkodliwe. ;)

Ale za to przyjemne jakże.

Qra, w szponach nałogu

29. Data: 2011-05-17 13:35:59

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Thx, pierdziel kurwa bez krempacji ;)

No ok...
Postaram zniżyć się do Twojego poziomu, byś mógł coś zakminić ;)

30. Data: 2011-05-17 20:37:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> I co gorsza - znacznie bardziej szkodliwe. ;)

Ale za to przyjemne jakże.

Qra, w szponach nałogu
Jakiego, oprócz seksu- jeśli można wiedzieć?
:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron