NA CZYM POLEGA 13 STO DNIOWA?

1. Data: 2003-04-09 07:17:24

Temat: Re: NA CZYM POLEGA 13 STO DNIOWA?
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolian" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b70h18$12g$1@korweta.task.gda.pl...
> Na czym polega 13sto dniowa dieta wszyscy o niej mowia a nikt sie nie
> pochwali a ja rowniez chcialbym sprobowac. Z gory dziekuje?

Wystarczy wpisac w wyszukiwarke "dieta 13" i juz masz mnostwo informacji.
Miedzy innymi tu jest dokladna rozpiska:
http://www.poradnia2.ids.bielsko.pl/dieta.html
Zeby nie bylo nieporozumien - ja nie stosowalam i nie zamierzam (MM gora :))
Pozdrawiam,
Malgorzatka

2. Data: 2003-04-09 07:18:45

Temat: NA CZYM POLEGA 13 STO DNIOWA?
Od: "lolian" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-04-09 21:08:54

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lolian" <l...@g...pl> skribis:

>Na czym polega 13sto dniowa dieta wszyscy o niej mowia

jacy wszyscy? malo kto o tym mowi.

--
Pozdrawiam, Leh.
Bez glodowania i liczenia kalorii -

4. Data: 2003-04-10 08:50:29

Od: "Ewa" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jacy wszyscy? malo kto o tym mowi.

To chyba ta dieta, która sie nazywa "dieta szpitala w Kopenhadze", chociaz
zaden szpital sie nie przyznaje do jej autorstwa, a wrecz sie od niej
odzegnuja. Jakies miesiac temu byl o tym watek na grupie.
pozdr.
Ewa

5. Data: 2003-04-10 12:33:02

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <m...@m...pl> skribis:

>To chyba ta dieta, która sie nazywa "dieta szpitala w Kopenhadze", chociaz
>zaden szpital sie nie przyznaje do jej autorstwa, a wrecz sie od niej
>odzegnuja. Jakies miesiac temu byl o tym watek na grupie.

a, skoro tak, to odradzam wszystkim :)

"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim biednym
cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza tym mialam inne
efekty uboczne" {magda o diecie 'kopenhaskiej'}

6. Data: 2003-04-11 19:06:24

Od: "agniecha" <m...@W...iksserwis.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza tym mialam inne
> efekty uboczne" {magda o diecie 'kopenhaskiej'}

dobrze, że się dowiedziałam teraz a nie wcześcniej o tym, że jest szkodliwa,
bo bym jej nie stosowała, a dzięki niej od 14 grudnia jestem (nadal!)
lżejsza o 6 kg. :PP

agniecha

7. Data: 2003-04-11 21:16:52

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego? :)

Właśnie mija trzy miesiące i jestem na etapie ustalania wagi, spadłem z 86 do
75 po 13 dniach, po 2 tygodniach poszedłem do lekarza powiedziałem że mam
problemy ze zdrowiem i bardzo szybko straciłem wagęa, alekarz paaanie jesteś
pan zdrowy idź pan i daj se chłopie spokój.
W(...)nerwiłem się i poszedłem do innego wcześniej wymyśliłem sobie parę
innych przypadłości i w rezultacie dostałem skierowania na badania (krew,
mocz, dodatkowe na hormony, tarczycę) wynik prawie ok. :?!)) z tym że nie
powiedziałem lekarzowi o tym że byłem chory na żółtaczkę typu A.
bilirubina podniesiona chłopie podleczymy, masz tu tableteczki, po 30 dniach
skierowanie na dodatkowe próby wątrobowe? chym to samo, panie masz pan
skierowanie do onkologa i idź pan szybciutko może to nic. Konowałuy z
onkologi ????? oj co to jest?? pobranie wycinków badania krwi, hormony. i co a
no Panie wszystko ok. no to poprzedni a może kardiolog na to ja też ok.
poszedłem a ci mnie wypytywać a moja śpiewka taka sama i no i Ci też chym - no
to może wysiłkowa z badaniem wątroby a tam prawie to samo z tym że
dowiedziałem się że mam powiększoną Lewą komorę serca oraz nadwyraz pojemne
płuca ale tu się wstrzymałem przed przyznaniem że w młodości byłem w sekcji
Pływackiej a następnie 9 lat jeździłem na panczenach (takie łyżwy tylko ino
dłuższe, no takie na jakich jeździ Paweł Zygmunt). na to mój konował
stwierdził za 3 miesiące do kontroli zobaczymy co dalej w razie problemów wal
Pan jak w dym może coś wyjdzie i dalej tableteczki.

> [...]
> bo bym jej nie stosowała, a dzięki niej od 14 grudnia jestem (nadal!)

Tak jest szkodliwa moja żonka też chce spaść z wagi. Chyba muszę kupić nową i
wyższą.
p.s.
po djecie zacząłem się żwawiej ruszać (rowerek, bieganie, troszeczkę wioseł)
wszystko więcej niż 40 minut jednorazowo, a i małżowinka zaczęła brać więcej
dyżurów nocnych.
i to mnie boli byle do wakacji :)))
Polecam

8. Data: 2003-04-25 08:09:34

Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wioseł)
> wszystko więcej niż 40 minut jednorazowo, a i małżowinka zaczęła brać

Dieta ta jest cool!!!!!!!!!!!!!!!!!
schudłam 0.5kg,apo przerwaniu diety utyłam 2.5kg

9. Data: 2003-04-26 08:53:07

Od: "ania331" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

beata <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> do
> jesteś
> dniach
> co a
> chym - no
> pojemne
> sekcji
> ino
> wal

> szkodliwa,

> nową i
> wioseł)
> więcej

> Dieta ta jest cool!!!!!!!!!!!!!!!!!
> schudłam 0.5kg,apo przerwaniu diety utyłam 2.5kg

To ja już zgłupiałam jest dobra czy nie?

10. Data: 2003-04-26 12:54:21

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Na czym polega 13sto dniowa dieta wszyscy o niej mowia a nikt sie nie
> pochwali a ja rowniez chcialbym sprobowac. Z gory dziekuje?

jest to tzw dieta szpitala w kopenhadze (szpitala psychiatrycznego) została
wymyslona i opracowana w szczegółach przez jednego z wieloletnich pacjentów
tego szpitala.
obecnie dieta ta cieszy sie duzym powodzeniem wsród mniej rozgarnientej częsci
populacji i obok diety kembridz,herbalajf,optymalnej oraz diet ubogo
kalorycznych stanowi potwierdzenie teorii naturalnej selekcji.

[MM] Slonecznik
dieta na nadkwaśność
b-01
MM