NARWICA NATRĘCTW

1. Data: 2012-01-30 16:21:58

Temat: NARWICA NATRĘCTW
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

WITAM MAM PROBLEM OD DZIECKA CHWYTAŁAM SIĘ ZA SERCE ŻEBY SPRAWDZIĆ CZY BIJE,PÓŹNIEJ
WĄCHAŁAM WSZYSTKO BO MUSIAŁAM BO TO BYŁO SILNIEJSZE ODEMNIE PÓŹNIEJ WSZYSTKO MUSIAŁAM
DOTKNĄĆ A DZISIAJ MUSZĘ WSZYSTKO POPRAWIĆ PARĘ RAZY ŻEBY BYŁO DOBRZE BO MUSZĘ WIELE
CZYNNOŚCI ROBIĆ PO KILKA RAZY BO TE MYŚLI SĄ SILNIEJSZE ODEMNIE BOJĘ SIĘ Z KIMŚ ZA
PRZYJAŻNIC BO JAK PRZESTANIE SIĘ PRZYJAŻNIĆ TO MAM PROBLEM CZUJE
ZŁOŚĆ,NIENAWIŚĆ,NIECHĘĆ,BOJE SIĘ PONOWNEGO ODRZUCENIA CZUJE SIĘ JAK SZMATA CO MAM
ROBIĆ POZDRAWIAM