Re: NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)

From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
Date: Thu, 08 Aug 2019 21:11:39 +0200

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 8 Aug 2019 04:52:17 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od m...@g...com :

>Chodzi ci o to że wymyśla się, nakręca tręd i wciska komuś słabemu w głowy jakąś
hipotetyczną dyskryminację żeby nabyć prawa do stosowania realnej w przeciwnym
kierunku przyłożonej? ;P

Powiadasz, że zakładasz białe rękawiczki?
Nie z nami takie numery, Brunner.