NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)

1. Data: 2019-08-08 12:50:49

Temat: NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Cała reszta to fasi(sci)" mówią NASI(sci) z Lewako-tęczo-grodu ;P

2. Data: 2019-08-08 13:46:38

Temat: Re: NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2019 o 12:50, m...@g...com pisze:
> "Cała reszta to fasi(sci)" mówią NASI(sci) z Lewako-tęczo-grodu ;P

Stawanie w obronie dyskryminowanych ludzi, przynajmniej dla mnie, nie
jest niczym nagannym. I odwrotnie - dyskryminacja z wyimaginowanych
powodów to coś baarrrrdzo złego. I żeby nie było - to samo dotyczy tzw
lewaków i ich faszystowskich ciągot choćby do tego aby zamykać ludziom
mordy pod groźbą kar z jakichś wyimaginowanych powodów.

3. Data: 2019-08-08 13:52:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 13:46:44 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> lewaków i ich faszystowskich ciągot choćby do tego aby zamykać ludziom
> mordy pod groźbą kar z jakichś wyimaginowanych powodów.

Chodzi ci o to że wymyśla się, nakręca tręd i wciska komuś słabemu w głowy jakąś
hipotetyczną dyskryminację żeby nabyć prawa do stosowania realnej w przeciwnym
kierunku przyłożonej? ;P

4. Data: 2019-08-08 21:11:39

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 8 Aug 2019 04:52:17 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <8...@g...c
om>
od m...@g...com :

>Chodzi ci o to że wymyśla się, nakręca tręd i wciska komuś słabemu w głowy jakąś
hipotetyczną dyskryminację żeby nabyć prawa do stosowania realnej w przeciwnym
kierunku przyłożonej? ;P

Powiadasz, że zakładasz białe rękawiczki?
Nie z nami takie numery, Brunner.

5. Data: 2019-08-09 15:37:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.08.2019 o 13:52, m...@g...com pisze:

> Chodzi ci o to że wymyśla się, nakręca tręd i wciska komuś słabemu w głowy jakąś
hipotetyczną dyskryminację żeby nabyć prawa do stosowania realnej w przeciwnym
kierunku przyłożonej? ;P

Chodzi o faktyczną dyskryminację. No i o faszystów zwanych przez
niektórych "lewakami" którzy dyktują innym co im wolno a co nie.

6. Data: 2019-08-13 16:42:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 15:37:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
>

> Chodzi o faktyczną dyskryminację. No i o faszystów zwanych przez
> niektórych "lewakami" którzy dyktują innym co im wolno a co nie.

Mniej [znaczy] więcej [tak to jest] ;)

7. Data: 2019-08-13 16:52:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 21:11:42 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał:
> [...]
kierunku przyłożonej? ;P

> Powiadasz, że zakładasz białe rękawiczki?

Zapewne masz powyżej 50tki. Stąd i wzorce kult(ur)owe.
Tischner rzekłby nać "homosovieticus"

8. Data: 2019-08-13 20:10:24

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Aug 2019 07:52:32 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
od m...@g...com :
> [...]
kierunku przyłożonej? ;P

>Zapewne masz powyżej 50tki. Stąd i wzorce kult(ur)owe.

Mogę powiedzić ile masz ty, ledwo dociągasz do 12.

bocian
Żądłem i jadem :]
Kleropol
Umysły prawaków
Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019