NFZ i leczenie zebów

1. Data: 2005-01-05 11:12:59

Temat: NFZ i leczenie zebów
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
czy NFZ dofinansowuje jeszcze leczenie zebów? Czy juz tylko z własnej kasy
trzeba płacić?

pzdr greo

2. Data: 2005-01-05 12:02:07

Temat: Re: NFZ i leczenie zebów
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> czy NFZ dofinansowuje jeszcze leczenie zebów? Czy juz tylko z własnej kasy
> trzeba płacić?

Dofinansowuje.W mojej przychodni doplaca sie tylko do "lepszych " plomb,poza
tym wszystko jest za darmola.

Magda

3. Data: 2005-01-05 12:23:49

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> tym wszystko jest za darmola.

No właśnie. Parę miesięcy temu tak właśnie było. Po prostu ddopłacałem ok 60 zł
do plomby światłoutwardz. Obecnie poszedłem do dentysty - ma podpisaną umowę z
NFZ i juz zapłaciłem 200 za leczenie kanałowe i jutro czeka mnie plomba -
zapewne około 100. Porażka. Co jest tutaj nie tak?

4. Data: 2005-01-05 12:27:39

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dofinansowuje.W mojej przychodni doplaca sie tylko do "lepszych "
plomb,poza
> tym wszystko jest za darmola.

Jakie wszytsko????????????????????????????
Implanty, mosty, korony, leczenie endo, piaskowanie,
wybielanie??????????????
Nie siejcie gupot!

ZyperF

5. Data: 2005-01-05 12:46:06

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakie wszytsko????????????????????????????
> Implanty, mosty, korony, leczenie endo, piaskowanie,
> wybielanie??????????????
> Nie siejcie gupot!

Nie grzej sie,napisalam o zwyklych plombach,zdejmowaniu kamienia,wyrywaniu
itp a nie o uslugach protetycznych oraz wydzimisie.

Magda

6. Data: 2005-01-05 16:27:17

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crgkvp$ape$1@news.onet.pl
Od: Mrówka <m...@b...pl>
Było:
> Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>
> Dofinansowuje.W mojej przychodni doplaca sie tylko do "lepszych "
> plomb,poza tym wszystko jest za darmola.

Weźmy 14.000.000 pracujących Polaków (już odliczyłem tych na chorobie i z
budżetówki)

Pomnóżmy "nas pracujących" przez średnią krajową 2.000,- to wychodzi
28.000.000.000,- (dwadzieścia osiem miliardów złotych)

Obliczmy 45% z tej kwoty, co nam da miesiączny planowany przychód ZUSu
wynik to 12.600.000.000,0- zł (dwanaście miliardów sześćset milionów
złotych) na miesiąc. W kolejnym miesiącu znowu taka liczba i tak dwanaście
razy do końca roku czyli 151.200.000.000,- rocznie (sto pięćdziesiąt jeden
miliardów dwieście milionów złotych).

Odtąd rozpatruję rocznie !

Załóżmy, że połowa tej kwoty jest przeznaczona na odszkodowania, zwolnienia
chorobowe i pensje dla pracowników tej firmy (ZUSu).
Zostaje do podziału pomiędzy szpitale i przychodnie oraz na inne placówki,
które podpisały kontrakty kwota 75.600.000.000,- zł (siedemdziesiąt pięć
miliardów sześćset milionów złotych)

No ... z tej kwoty trzeba jeszcze odjąć PKP, niektóre spółki górnicze i inne
dobrze ściągalne instytucje. Niestety tego nie znalazłem w statystykach ale
może dlatego, że mi się już nie chce szukać

Te słówko "darmola" jest chyba nieuzasadnione.

Sądzę, że sporo przepłacamy :-(

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

7. Data: 2005-01-06 00:29:28

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie grzej sie,napisalam o zwyklych plombach,zdejmowaniu kamienia,wyrywaniu
> itp a nie o uslugach protetycznych oraz wydzimisie.

No to pisz Mrówka dokładneij. Rózni ludzie z rózną "głową" to czytają.

Pozdrawiam ciepło
ZYperF

8. Data: 2005-01-06 07:05:42

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to pisz Mrówka dokładneij. Rózni ludzie z rózną "głową" to czytają.

Ok,obiecuje poprawe :)

Pozrawiam.Magda

9. Data: 2005-01-06 08:26:34

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez urazy, ale ZUS i NFZ to nie to samo. Nie przymierzając, Ty narzekasz,
że autostrady są drogie, bo za bilet LOTu do W-wy musisz płacić 500zł...

--
Krzysiek, EBP
3/4 wynalazków służy niwelowaniu negatywnych skutków postępu

10. Data: 2005-01-06 08:43:14

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1qy2g184xjx77$.e27olip8mtnc$.dlg@40tude.net...
> Bez urazy, ale ZUS i NFZ to nie to samo. Nie przymierzając, Ty narzekasz,
> że autostrady są drogie, bo za bilet LOTu do W-wy musisz płacić 500zł...

A gdzie wedruja skladki zdrowotne ktore placimy Zusowi?

Magda

Badanie na kiłę - kiedy?
[pyt] Kiedy najblizszy "zolty tydzien"?
Ból serca - co robić.
Nerwica, depresja,żoładek, o co tu chodz?
Medycyna