NIEEEE!!!!

1. Data: 2007-03-13 08:13:40

Temat: NIEEEE!!!!
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, ja mam dość.
Od tej chwili każdego autora postu niezwiązanego z tematyką grupy wstawiam
do filtra.
Mam prośbę: każdy komu się nie podoba moje podejście, albo kto jest przeciw
moderacji, niech się udzieli w niniejszym wątku, to od razu ja i ewentualni
zainteresowani jego też wrzucą do filtra.

Ciekawe co zostanie mi z prk za tydzień.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

2. Data: 2007-03-13 08:16:37

Temat: Re: NIEEEE!!!!
Od: Łukasz 'LCF' Jagiełło <L...@...LOVE.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Bo zupa była za słona więc, flower nasmarował/a:
> [...]
> zainteresowani jego też wrzucą do filtra.
>
> Ciekawe co zostanie mi z prk za tydzień.

Mało postów się pojawia, już od dłuższego czasu wycinam wszystko co
niezwiązane z grupą i powiem szczerze powoli nadaje się to do czytania.

--
*| __ _ ___ __ |*
*| / /_ / /__/ _/ I'm raving till the sweat drops has |*

3. Data: 2007-03-13 08:48:27

Od: "MP" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ewentualni
> zainteresowani jego też wrzucą do filtra.
>
> Ciekawe co zostanie mi z prk za tydzień.

Stosowałem rozne metody. Obecnie stosuje najlepszy filtr: filtr mentalny.
Wiem po prostu kogo omijać. Po tematach wiadomości wiem, gdzie nie zagladać
i muszę Ci powiedzieć, że TO DZIAŁA!.

Życzę powodzenia.

Omijajmy gówna z daleka.

MP

4. Data: 2007-03-13 09:03:18

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MP" <m...@...tkb.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Stosowałem rozne metody. Obecnie stosuje najlepszy filtr: filtr mentalny.
> Wiem po prostu kogo omijać. Po tematach wiadomości wiem, gdzie nie

Tak, to prawda. Z reguły nie śmierdzą jak się ich nie ruszy.
Ale nie kontynuujmy już tego wątku, bo w końcu wytnę samego siebie :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2007-03-13 09:03:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MP" <m...@...tkb.pl> wrote in message

> [...]
>
> Stosowałem rozne metody. Obecnie stosuje najlepszy filtr: filtr mentalny.
> Wiem po prostu kogo omijać. Po tematach wiadomości wiem, gdzie nie

Kręcisz się w przeręblu...

KONIECZNE MODEROWANIE !!!!
Re: Moderowanie znów
Nie czytać!