NIEMIECKI mord w Jedwabnem!

1. Data: 2019-02-21 11:34:41

Temat: NIEMIECKI mord w Jedwabnem!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obozy były NIEMIECKIE i mord w Jedwabnem też był NIEMIECKI.

https://wpolityce.pl/m/historia/220405-hieronima-wil
czewska-swiadek-mordu-na-zydach-mowcie-prawde-o-jedw
abnem-zobacz-wideo

Koniec z zakłamywaniem historii!
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-02-21 13:04:40

Temat: Re: NIEMIECKI mord w Jedwabnem!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-21 o 11:34, XL pisze:
> Obozy były NIEMIECKIE i mord w Jedwabnem też był NIEMIECKI.
>

> Koniec z zakłamywaniem historii!

To dlaczego to robisz?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pogrom_w_Jedwabnem
http://muzhp.pl/pl/e/1759/pogrom-zydow-w-jedwabnem
https://twojahistoria.pl/2017/09/19/kto-byl-sprawca-
zbrodni-w-jedwabnem/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-02-21 13:50:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> https://wpolityce.pl/m/historia/220405-hieronima-wil
czewska-swiadek-mordu-na-zydach-mowcie-prawde-o-jedw

Ekshumacja wyjaśniłaby sprawę raz na zawsze - dlaczego więc to Żydzi są jej
przeciwni? Dlatego, że odebrano by im w ten sposob potężne narzędzie do
jeżdżenia po Polakach.

,,(...) Rafał Ziemkiewicz, lider stowarzyszenia ,,Endecja", nawiązującego do
partii przedwojennych nacjonalistów Romana Dmowskiego. Na Facebooku
napisał: ,,Skoro już mamy wojnę, apeluję do IPN - nie tylko apeluję, proszę,
błagam - wykorzystajcie tę okazję, by wreszcie przeprowadzić ekshumację w
Jedwabnem, zablokowaną skutecznie ponad 10 lat temu przez naciski
organizacji żydowskich. Wstępne prace, jakie wtedy wykonano, wskazują, iż
może ona dać niezbite dowody (łuski, ślady kul na szkieletach), że zbrodnia
została dokonana przez Niemców"."

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-02-21 14:14:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-21 o 13:50, XL pisze:

> [...]

> przeciwni? Dlatego, że odebrano by im w ten sposob potężne narzędzie do

Paranoja. To się leczy.
Dowiedz się dlaczego są przeciwni zanim znowu napiszesz jakąś głupotę.

> ,,(...) Rafał Ziemkiewicz, lider stowarzyszenia ,,Endecja", nawiązującego do
> partii przedwojennych nacjonalistów Romana Dmowskiego.

No to sobie autorytet znalazłaś. LOL

> Na Facebooku
> napisał: ,,Skoro już mamy wojnę,

Kolejny chory psychicznie.
I kolejny dowód na nieporadność służby zdrowia.

> [...]

> Wstępne prace, jakie wtedy wykonano, wskazują, iż
> może ona dać niezbite dowody (łuski, ślady kul na szkieletach), że zbrodnia

Wstępne prace, jakie wtedy wykonano, na to nie wskazują.
Możesz się o tym przekonać samodzielnie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pogrom_w_Jedwabnem#%C5
%9Aledztwo_IPN_(2000%E2%80%932004)
"Śledztwo IPN wykluczyło fakt użycia broni palnej przy stodole w dniu
pogromu"
"Pojawiające się na początku śledztwa IPN sugestie o tym, że część osób
zastrzelono nie uzyskały potwierdzenia"

Postanowienie z 30 czerwca 2003 r. o umorzeniu śledztwa w sprawie
zabójstwa obywateli polskich narodowości żydowskiej w Jedwabnem w dniu
10 lipca 1941 r.. Białystok: Instytut Pamięci Narodowej, 2003-06-30,
s. 177.

http://www.ipn.gov.pl/ftp/pdf/jedwabne_postanowienie
.pdf

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-02-21 20:17:59

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabójstwa obywateli polskich narodowości żydowskiej w Jedwabnem w dniu
> 10 lipca 1941 r.. Białystok: Instytut Pamięci Narodowej, 2003-06-30,

Nie podniecaj sie. Ona robi za szumidlo, bo odczytala przekazy dnia.
Trzeba duzo o Zydach, Niemcach, pozniej bedzie Tusk, cos o Szwedach,
norweskich i niemieckich Jugendamtach, reparacjach (moze tez od Zydow i
Szwedow), Macronie, Timmermansie, islamistach (widziano ich chyba pod
Otwockiem lub gdzie indziej), Ukraincach, lewakach, pedofilach ...
Zawsze cos sie znajdzie, zeby odwracac uwage od krajowych afer.
Btw. Ciekawe czy bedzie cos o Putinie i Rosji?
--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-02-21 20:55:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-21 14:14, Kviat wrote:

> [...]
> zabójstwa obywateli polskich narodowości żydowskiej w Jedwabnem w dniu
> 10 lipca 1941 r.. Białystok: Instytut Pamięci Narodowej, 2003-06-30,

Może, dopisz jeszcze, że analize znalezionej w stodole, w Jedwabnem
amunicji przeprowadzało zajebiste niemieckie laboratorium.

7. Data: 2019-02-21 21:13:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-21 20:17, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Zawsze cos sie znajdzie, zeby odwracac uwage od krajowych afer.
> Btw. Ciekawe czy bedzie cos o Putinie i Rosji?

W Rosji martwią się stanem środowiska w Polsce.

https://video.wp.pl/i,rosja-miesza-sie-w-sprawy-mier
zei-to-nie-jest-tajemnica,mid,2033285,cid,8051,klip.
html?ticaid=11cf1e

8. Data: 2019-02-21 21:39:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-21 21:13, Ilona wrote:

> [...]
>
> https://video.wp.pl/i,rosja-miesza-sie-w-sprawy-mier
zei-to-nie-jest-tajemnica,mid,2033285,cid,8051,klip.

// żeby tylko jakiś zbłąkany Iskander nie trafił w ten przkop.
https://tiny.pl/tgh3m
https://www.google.com/maps/place/54%C2%B045'45.4%22
N+20%C2%B007'55.9%22E/@54.7626221,20.12999,429m/data
=!3m2!1e3!4b1!4m14!1m7!3m6!1s0x46e332f2439b1243:0x40
212209cc7bd90!2sPrimorsk,+Obw%C3%B3d+Kaliningradzki,
+Rosja,+238510!3b1!8m2!3d54.7339608!4d20.0035389!3m5
!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7626194!4d20.1321844

9. Data: 2019-02-22 07:44:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-21 o 20:17, Silvio Balconetti pisze:

.pdf

> Nie podniecaj sie.

Coś ci się pomyliło.

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2019-02-22 14:16:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.02.19 um 07:44 schrieb Kviat:

.pdf

> Coś ci się pomyliło.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

To taki zwrot retoryczny. Powinienem wlasciwie skomentowac krotko: Don't
feed trolls! Oni maja cala liste tematow zastepczych i beda nimi
obrzucac grupy i fora, aby odwrocic uwage od wazniejszych rzeczy.

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii i demonologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

Narcystyczne Matki: Od Surowości do Więzi
Pisolski stan umysłu
O polach morficznych powaznie
Wiosna i zima
[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions