NO PLAY IN THE PLAY!

1. Data: 2021-11-12 10:05:33

Temat: NO PLAY IN THE PLAY!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby ta żałosna idiotka pojechała qr...i i zb??mi po lgbt, Play w pół
minuty po zamieszczeniu wpisu by ją spuścił. A tutaj nie. Play nie gra fair
play! Tej firmie już dziękuję - NO PLAY IN THE PLAY!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-12 10:19:02

Temat: Re: NO PLAY IN THE PLAY!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 10:05, XL pisze:
> Gdyby ta żałosna idiotka pojechała qr...i i zb??mi po lgbt, Play w pół
> minuty po zamieszczeniu wpisu by ją spuścił.

Za kłamstwo by się należało.

> A tutaj nie.

Bo tutaj nie skłamała.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-12 13:04:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Za kłamstwo by się należało.

> Bo tutaj nie skłamała.

Powinna wyjechać do Niemiec - tam by jej pomnik postawili. Gwałty na
kobietach w Niemczech są na porządku dziennym - grupa 15 facetow gwalci
15latkę i jest jak na razie wolna. Jak ktos chce tak żyć, jest odważny i
się nie brzydzi, to proszę wyjechac do tych krajow, skad oni pochodzą, albo
bliżej, do Niemiec, a nie nam sprowadzać klęskę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-12 13:23:47

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 13:04, XL pisze:

> Powinna wyjechać do Niemiec - tam by jej pomnik postawili. Gwałty na
> kobietach w Niemczech są na porządku dziennym - grupa 15 facetow gwalci
> 15latkę i jest jak na razie wolna.

Nie to co w Polsce:
https://tvn24.pl/wroclaw/zbrodnia-miloszycka-malgosi
a-zostala-zgwalcona-i-zostawiona-na-smierc-na-mrozie
-po-23-latach-sad-oglosil-wyrok-4700868

> Jak ktos chce tak żyć, jest odważny i
> się nie brzydzi, to proszę wyjechac do tych krajow, skad oni pochodzą, albo
> bliżej, do Niemiec, a nie nam sprowadzać klęskę.

Sprowadziliście klęskę z Watykanu i jakoś żyjemy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-11-12 14:27:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OoKviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie to co w Polsce:
> https://tvn24.pl/wroclaw/zbrodnia-miloszycka-malgosi
a-zostala-zgwalcona-i-zostawiona-na-smierc-na-mrozie
-po-23-latach-sad-oglosil-wyrok-4700868

JEDNA na 23 lata.
Nie zaś na kazdym rogu każdego dnia w całym kraju.

> Sprowadziliście klęskę z Watykanu i jakoś żyjemy.

No :) Ale co to za życie dla lewactwa. Co innego w czerwonej Kanadzie, nie?
Kiedy jedziesz? LOL
JUŻ TERAZ CIĘ ŻEGNAM, bo mogę potem nie zdążyć. Zapewne już siedzisz na
walizkach ?
To ci pa!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-11-13 10:14:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 14:27, XL pisze:
> OoKviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> JEDNA na 23 lata.
> Nie zaś na kazdym rogu każdego dnia w całym kraju.

Jak typowa prawdziwa katoliczka zamykasz oczy i udajesz, że nie widzisz.
W tym kraju przemoc wobec kobiet odbywa się każdego dnia. W całym kraju.
Bezkarnie.

> No :)

Wiem, że ich przestępstwa cię nie brzydzą, a wręcz przeciwnie.

> Ale co to za życie dla lewactwa. Co innego w czerwonej Kanadzie, nie?
> Kiedy jedziesz? LOL

A po co?
Jeszcze trochę i katotaliban sam padnie na pysk. Jak w Kanadzie.
LOL

> JUŻ TERAZ CIĘ ŻEGNAM, bo mogę potem nie zdążyć. Zapewne już siedzisz na
> walizkach ?
> To ci pa!

Ciekawy jestem gdzie ty uciekniesz, gdy katotaliban padnie.
Już teraz cię żegnam, bo mogę potem nie zdążyć. Zapewne już siedzisz na
walizkach. Tylko dokąd uciekniesz? Inne opresyjne państwo wyznaniowe z
inną religią raczej ci nie przypasuje.
Bo widzisz... w przeciwieństwie do ciebie ja mam wybór w razie czego.
Normalnych państw jest dość sporo. I jest coraz więcej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-13 10:23:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Bo widzisz... w przeciwieństwie do ciebie ja mam wybór w razie czego.
> Normalnych państw jest dość sporo. I jest coraz więcej.

Ja się, paramężczyzno, mięczaku bezjajeczny, NIGDZIE nie wybieram z MOJEJ
Polski. ,,Katotaliban" nigdy nie padnie - od 966 nie padł, to nie rob sobie
nadziei. Będziemy tu zawsze. Tylko tacy jak ty, sprzedawczykowie i zdrajcy,
będą stąd sp...ć - do Kanady pachnącej komuną.
Bye.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2021-11-13 10:50:30

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2021 o 10:23, XL pisze:

> Ja się, paramężczyzno, mięczaku bezjajeczny, NIGDZIE nie wybieram z MOJEJ
> Polski.

Będzie twoja jak sobie ją kupisz.

> ,,Katotaliban" nigdy nie padnie

W innych państwach też tak myśleli.

> - od 966 nie padł,

Padł. Wielokrotnie.
Nie bez powodu zmieniali swoją doktrynę. Dzisiaj to już zupełnie inna
religia niż wtedy.
Przypomnę ci tylko, bo jako typowa zagorzała wyznawczyni oczywiście
nawet nie znasz faktów z historii swojego własnego kościoła:
http://www.sj-media.eu.org/dogmaty.php

"2000 r. - 13 marca Kościół przyznaje, że w ciągu wieków popełnił wiele
grzechów w dziedzinie praw człowieka i wolności religijnej. O
przebaczenie proszeni są m.in. Żydzi, kobiety i ludy tubylcze. Za
przebaczeniem nie idą żadne czyny, które mogłyby naprawić lub upamiętnić
wyrządzone krzywdy, ale za to wizerunek Kościoła poprawia się w oczach
wiernych."

> to nie rob sobie
> nadziei.

Ty i tacy jak ty robią mi największą nadzieję.
Bo właśnie przez takich jak ty ten kościół upada.

> Będziemy tu zawsze.

Wyznawcy Zeusa też tak myśleli.

> Tylko tacy jak ty, sprzedawczykowie i zdrajcy,
> będą stąd sp...ć - do Kanady pachnącej komuną.
> Bye.

Tak, zgadzam się z tobą, że to optymistyczne, że ja w razie czego będę
miał dokąd uciec przed fanatykami religijnymi.

Jak ci tu zmienią religię, to uciekniesz do lewackiej Kanady, czy
zostaniesz i będziesz nosić burkę?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2021-11-13 18:33:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2021 o 10:23, XL pisze:
> Ja się, paramężczyzno, mięczaku bezjajeczny, NIGDZIE nie wybieram z MOJEJ
> Polski.

A cóż ty dla tej "twojej" Polski jesteś gotowa zrobić? Czcisz tych,
którzy krew przelewali, ale to puste słowa, miedź brzęcząca. Sama nie
potrafiłaś nawet zaryzykować szczepienia.

--
Ewa

10. Data: 2021-11-13 18:36:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2021 o 10:23, XL pisze:
> sprzedawczykowie i zdrajcy,
> będą stąd sp...ć - do Kanady pachnącej komuną.

A zdrajców, którzy bawią się nami Polakami a sami już myślą o ucieczce,
to szukaj tutaj:

https://www.facebook.com/LeszekSzymowskiOFICJALNIE/p
osts/294366719358412

--