/NOT/ Szerszen - czym "pogryzc"?

1. Data: 2005-09-15 12:19:59

Temat: /NOT/ Szerszen - czym "pogryzc"?
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Jakas plage szerszeni mam :(
Na poczatku wydawalo mi sie (za duza odleglosc i brak czasu na "oglad"),
ze moze tylko jakas osa mutantka, ale wczoraj.... Ponad 40 min walki, z
potokami potu na plecach (tak, tak, to ze strachu), dwoma "psiukaczami"
w robaczych odnozach i jeszcze lapka na muchi ;) Szerszen gigant (od
paru lat taki mi sie pod nogi nie napatoczyl nawet w naturalnym
srodowisku, a co dopiero w h-cie), agresywny juz "na wejsciu". I do tego
cwaniak - przelazl sobie pod zamknietymi drzwami, zeby przypuscic
kolejny atak na moja osobe.
Jak z tym walczyc, bo wyglada na to, ze bedzie to dosc regularna wojna
podjazdowa? Za komentarze w stylu "dac sobie spokoj, przeciez najwyzej
ukasi" to ja dziekuje.
Nie wiem, czy w poblizu jest jakies gniazdo, czy to tylko rewir. :(
Najlepsze byloby cos, co mnie przy okazji nie podtruje, a do tego
wygodne/mozliwe do stosowania w mieszkaniu. Moze sa jakies zapachy,
ktorych te paskudztwa nie lubia?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2005-09-15 12:38:53

Temat: Re: /NOT/ Szerszen - czym "pogryzc"?
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):
> Czesc!
>
> Jakas plage szerszeni mam :(
[...]
> Jak z tym walczyc, [...]

Kup usługę za 400 - 500 zł od sztuki.
:-(((((((((((
http://www.ddd-higiena.waw.pl/cennik.htm
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-09-15 12:52:10

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Kup usługę za 400 - 500 zł od sztuki.
> :-(((((((((((
> http://www.ddd-higiena.waw.pl/cennik.htm

:) Jak następnym razem wygonię osę z mieszkania, to nie omieszkam
pochwalić się mężowi jaką to ma oszczędną żonę.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-09-15 12:53:20

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Kup usługę za 400 - 500 zł od sztuki.
> :-(((((((((((
> http://www.ddd-higiena.waw.pl/cennik.htm

No nie, tam nie napisali jaka jest jednostka miary.

Natomiast ciekawe co robia lampy "owadobujcze".
Bujaja owady? I na czym polega utylizacja gryzoni?
Przerabiaja na mydlo? Wypychaja? Czy tez zmuszaja
do robot spolecznie uzytecznych?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2005-09-15 13:28:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> No nie, tam nie napisali jaka jest jednostka miary.

Zwalczanie ilość 1 a jednostka miary odnosiłaby się do ludzi a oni nie
wiedzą ilu jest potrzebnych do złapania jednego szerszenia.
;-)
Z czego to wnoszę?

Zobacz początek tabeli:
L.p. - 1.
Wyszczególnienie - Dezynfekcja
J.m. - 1 litr rozcieńczonego preparatu
Ilość - [brak danych bo zapłacisz za litr a ile zużyją to tylko oni wiedzą]
Wartość - 30-50 zł

> Natomiast ciekawe co robia lampy "owadobujcze".

Selected All Domains-Links B-907 - selectedomains.com
http://www.bujcze.com

> Bujaja owady? I na czym polega utylizacja gryzoni?

Na tym, że klient ma je z głowy.
;-)

> Przerabiaja na mydlo? Wypychaja? Czy tez zmuszaja
> do robot spolecznie uzytecznych?

Oddają do ZOO.
:-?
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-09-15 13:33:07

Temat: Zwalczanie wszystkiego co się rusza
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Gamon' napisał(a):

Jeszcze jedna ciekawa strona:
http://www.dezder.com.pl/HTML/sprzet_2.html
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-09-15 13:41:38

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

JerzyN wrote:
> Kup usługę za 400 - 500 zł od sztuki.
Hehehe...za taka kase, to pewnioe na zlecenie moznaby zrobic super
przesuwana moskitiere na drzwi balkonowe i jeszcze by w kieszeni zostalo.
Chyba po prostu dzis powiesze moskitiere (jesli uda mi sie przed
zmrokiem do domu wrocic) - mimo, ze to juz koniec sezonu komarzego
prawie....
Ech, mam nadzieje, ze dzis nie stocze kolejnej wojny, bo moja pikawka
juz by tego nie wytrzymala....

Pozdrawiam,
robal - nie kasajacy (no, moze czasami...).

8. Data: 2005-09-15 14:04:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Sep 2005 15:41:38 +0200, Gamon' napisał(a):

> [...]
> prawie....
> Ech, mam nadzieje, ze dzis nie stocze kolejnej wojny, bo moja pikawka

Ja myślę, że ten szerszeń był bardziej spanikowany gdyż
znalazł się w nienaturalnym dla siebie środowisku.
U mnie bywaja w ogrodzie rokrocznie i agresywny nie są jeśli
się ich nie drażni. Można się ich chwilowo pozbyć atakując
gadziny silnym strumieniem z węża, ale w mieszkaniu nie
polecam;)

I wiesz co? Najskuteczniejsze są najprostsze rozwiązania.
Zgłoś problem administratorowi budynku, niech on się martwi.
Chociaż niedługo problem sam się rozwiąże.

Marta

9. Data: 2005-09-15 14:46:07

Od: "Qq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgłoś problem administratorowi budynku, niech on się martwi.
> Marta

No-o-o... Dawno się tak nie uśmiałem! Administratorowi?! Dobre.
Ale lepsza jest rakietka do badmingtona. Znakomicie się nią walczy. Moja na
koncie dobry tuzin.

Qq

10. Data: 2005-09-15 16:45:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Sep 2005 16:46:07 +0200, Qq napisał(a):

> No-o-o... Dawno się tak nie uśmiałem! Administratorowi?! Dobre.

A co w tym śmiesznego?
Pracuję w firmie, któpra między innymi administruje
budynkami, latem takie zgłoszenia się zdarzają i zawszem
jest reakcja pozytywna. Bardzo często osy i szerszenie
zakaładają sobie gniazda na strychach starych kamienic.
Oczywiście, że nikt z biura osobiście nie zdejmuje tych
gniazd tylko robią to strażacy.
To takie samo niebezpieczeństwo jak nieszczelne przewody
kominowe, czy dziura w chodniku.
Natomiast jeśli twój administrator ma w nosie bezpieczeństwo
lokatorów to znak, że trzeba go zmienić. Wolny rynek mamy od
15 lat.

Marta

Przedziory i pajaki
Ziola z miesem (przedziory)