Re: NOWOTWOR - A wycinanie narosli...

From: "Claire" <C...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: NOWOTWOR - A wycinanie narosli...
Date: Mon, 20 May 2002 21:54:56 +0200

> dam Ci rade.. zamiast wydawac kase na internet..
> przeznacz te pieniadze na zabieg..
> bo od siedzenia przed monitorem,
> mozg Ci sie najwidoczniej zlasowal..

LUDZIE!!! Dajcie spokój! To nie jest grupa pt: niemoralnych umoralniamy czy
głupim mówimy ze są głupi itp.
Czytajecie pytania i jak znacie odpowiedź to piszcie.
Miles ma siebie na własność i zrobi ze soba co mu sie podoba i nikomu nic do
tego (a na pewno nie nam - grupowiczom). Jak chce to niech sobie rękę utnie,
ale jak sie spyta np. co ma zrobić z uciętą ręką to odpowiedzmy mu (zgodnie
z prawdą) że materiały biologiczne trzeba spalić (czy w ogóle zniszczyć),
ale nie wtrącajmy się do owodów i nie opierdalajmy!!
A tak nawiasem, do wszystkich tych, którzy wysyłają takie posty jak Miles
(czy ja nie tak dawno - mój błąd) nie piszcie, że chcecie coś zrobić, tylko
"co by było gdyby" z założeniem, że nam nic takiego sami nie zrobimy.
Pozdrawiam wszystkich
Claire